تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تندروان: والیبال ایران در لیگ ملت‌ها «بی‌تجربه» عمل کرد

تندروان: والیبال ایران در لیگ ملت‌ها «بی‌تجربه» عمل كرد / می‌توانستیم بهتر باشیمرضا تندروان کارشناس والیبال ایران در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در چهار هفته ابتدایی لیگ ملت‌های والیبال و ناکامی این تیم در رسیدن به مرحله نهایی این مسابقات، گفت: تیم ایران بعد از ۵ سال حضور در مسابقات لیگ جهانی، هنوز کم تجربه عمل می‌کند.

وی افزود: تیم‌های بزرگ دنیا مانند لهستان، ایتالیا و برزیل در این مسابقات چند بازی را باخته‌اند، اما در جدول وضعیت خوبی دارند. این یعنی با برنامه ریزی مقابل همه تیم‌ها به میدان رفته‌اند. اکثر تیم‌های بزرگ با برنامه ریزی درست بازیکنان خود را تقسیم کردند و در بازی‌های لازم از آن بازیکنان استفاده کردند و در هفته‌هایی که نیاز به پیروزی نداشتند به آن‌ها استراحت دادند. اما ایران از این شیوه استفاده نکرد و متضرر شد.

تندوران افزود: سرمربی ایران جزو مربیان با تجربه والیبال جهان است و از او انتظار می‌رفت که با تجربه بیشتری عمل کند تا فرصت حضور در فینال را از دست ندهیم.

این کارشناس والیبال خاطر نشان کرد:این درست است که تیم ایران دست به جوانگرایی زده است و از برخی بازیکنان جوان استفاده کرده است، اما به اعتقاد من بازیکنان دیگری نیز در رده سنی جوانان و امید داشتیم که از نظر کیفیت فنی با بازیکنانی که در لیگ ملت‌ها استفاده شدند، تفاوتی ندارند و می‌شد این فرصت به آن‌ها نیز داده می‌شد.

تندوران اضافه کرد: بازیکنان نوجوان ما در لیگ ملت‌ها خوب کار کردند. بازیکنانی مانند توخته، یلی، شریفی، حضرت پور و ... توانمندی خود را نشان دادند. اما این بازیکنان هنوز فرصت بازی در رده جوانان و امید را دارند. اما بازیکنان رده سنی ۲۲ تا ۲۵ سال فرصت بازی در رده دیگری را ندارند و باید از آن‌ها در تیم بزرگسالان استفاده شود تا نسلی در این بین سوخته نشود. رقابت نزدیک است و باید استعداد همه نفرات مورد بررسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

ایران صفر – ایتالیا ۳ / شاگردان کولاکوویچ مغلوب لاجوردی پوشان ایتالیا شدند عملکرد فنی تیم‌های والیبال ایران و آرژانتین به روایت آمار نتایج کامل روز نخست از هفته دوم / تداوم صدرنشینی لهستانی‌ها

وی درباره بازی ایران مقابل لهستان و پیروزی در این مسابقه، گفت: والیبال ایران در سال‌های گذشته هر جا با لهستان بازی کرد، تقابل جالبی رقم خورد. درواقع یک کری‌خوانی بین بازیکنان دو تیم همیشه وجود داشته است. تیم ایران در این مسابقه امیر غفور را در اختیار نداشت و پوریا یلی جانشین این بازیکن شده بود. با این حال و با وجود اینکه یلی چندان با تیم هماهنگ نبود، اما تقسیم پاس عالی سعید معروف در این بازی موجب شد که این بازیکن بتواند در دیدار با لهستان مفید باشد و در نهایت تیم ایران با بک بازی خود موفق به پیروزی شود.

ادامه داد: البته در دیدار با لهستان باید به سرویس‌های بد تیم لهستان نیز اشاره کرد که پاشنه آشیل این تیم بود. در تیم ایران نیز علی شفیعی بی نظیر بود و توانست به تیم کمک کند. از طرفی ایران با سرویس‌های خوب توانست بر بازی مسلط شود.

تندروان در پایان گفت: در مجموع باید گفت که تیم ایران توانمندی این را داشت که در لیگ ملت‌ها نتیجه بهتری بگیرد و بتواند شانس حضور در فینال را لااقل در هفته پایانی برای خود حفظ کند. این اتفاق رخ نداد و امیدوارم ناکامی در لیگ ملت‌های امسال بتواند تجربه خوبی برای ادامه راه والیبال ایران باشد.

انتهای پیام/

اظهارات کارشناس والیبال درباره عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تندروان: والیبال ایران در لیگ ملت‌ها «بی‌تجربه» عمل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..