تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی ایران بااعتماد به نفس به مصاف اسپانیا می‌رود

تیم ملی ایران بااعتماد به نفس به مصاف اسپانیا می رودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل اسپانیا نوشت: تیم ملی فوتبال ایران فردا در حالی به مصاف اسپانیا می‌رود که پس از برتری یک بر صفر برابر مراکش از روحیه خوبی برخوردار است و چهارشنبه شب با اعتماد به نفس بالایی رو در روی ماتادور‌ها قرار می‌گیرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

از همان ابتدا مشخص بود که تساوی در بازی نخست برای صعود از این گروه کافی نیست. ایران اکنون با کسب ۳ امتیاز از بازی با مراکش در صدر جدول گروه B. جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار دارد و به همین دلیل بازیکنان این تیم سرشار از اعتماد به نفس هستند و اراده و باور رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی را دارند.

پس از اینکه روزبه چشمی مدافع تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داد حالا کارلوس کی روش به دنبال بازسازی خط دفاعی تیمش برابر اسپانیا و پرتغال است. داشتن خط دفاعی مستحکم برابر اسپانیا برای ایران بسیار مهم و حیاتی است.

اسپانیا از بازی مقابل پرتغال تنها یک امتیاز کسب کرده و باید دید که آیا فرناندو هیرو در بازی با ایران دست به تغییر در ترکیب تیمش می‌زند یا خیر؟ همچنین باید دید کی روش چه برنامه‌ای برای مهار خط حمله خطرناک تیم ملی اسپانیا دارد؟

آیا می‌دانید که برد دقایق پایانی تیم ملی ایران مقابل مراکش بعد از هفت بازی بدون برد اولین پیروزی آن‌ها در ادوار جام جهانی پس از برد ۲ بر یک ایران برابر آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ بود؟

بیشتر بخوانید آزمون کلید شگفتی ایران برابر اسپانیا خواهد بود سایت انگلیسی نتیجه دیدار ایران و اسپانیا را پیش بینی کرد

انتهای پیام/

ارزیابی AFC از بازی ایران و اسپانیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی ایران بااعتماد به نفس به مصاف اسپانیا می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..