تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسلند، پرتماشاگرترین کشور جام جهانی

خبرگزاری فارس: ایسلندی‌ها هر چند کشوری تازه‌وارد به رقابت‌های جام جهانی فوتبال محسوب می‌شوند اما ظاهرا بیشترین تماشاگر را در این رقابت‌ها دارند.

براساس اطلاعاتی که فدارسیون فوتبال این کشور اروپایی اعلام کرده، 30 هزار شهروند ایسلندی هم اکنون در روسیه حضور دارند و از نزدیک مسابقات جام جهانی را پیگیری می‌کند.

این رقم یک دهم شمار جمعیت کشور 300 هزار نفری شمال قاره سبز است.

سایت فدراسیون فوتبال ایسلند همچنین یک خبر جالب دیگر را رسانه‌ای کرده که مشخص می‌کند به هنگام بازی تیم این کشور برابر آرژانتین که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، 99.6 درصد جمعیت آن، به صورت زنده مسابقه را تماشاکردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسلند، پرتماشاگرترین کشور جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..