تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارنگری جدی در آئین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی/ شرایط فعالیت اساتید بازنشسته دانشگاه آزاد

بارنگری جدی در آئین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی/ شرایط فعالیت اساتید بازنشسته دانشگاه آزادبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای هماهنگی واحد علوم و تحقیقات که با حضور اعضای هیات رئیسه و روسای دانشکده‌های این واحد در محل دانشکده علوم کشاورزی و صنایع غذایی برگزار شد، با تاکید بر اهتمام مسئولان دانشگاه نسبت به تکریم اساتید گفت: آن دسته از اعضای هیات علمی برجسته که به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند، نمی‌خواهیم از دست بدهیم، بلکه برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا همکاری خود را به عنوان استاد وابسته با واحد علوم و تحقیقات ادامه دهند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نیاز به بازنگری جدی در آئین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی گفت: بخش قابل توجهی از امتیاز‌های مربوط به ارتقای اعضای هیئت علمی به مقالات وابسته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این در حالی است که انتظار می‌رود برای معیار‌های جدید و روش‌های دیگری که می‌توان از طریق آن‌ها برای ارتقای اعضای هیئت علمی امتیازآوری کنیم، تدبیر صورت گیرد.

برای صاحب کرسی شدن اساتید برنامه ریزی نبوده است

 رهبر بیان کرد: یکی از شیوه‌های امتیاز آوری برای ارتقای اعضای هیئت علمی، به خصوص در رشته‌های علوم انسانی، دنبال کردن کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی است، اما متاسفانه برای صاحب کرسی شدن اساتید برنامه‌ریزی صورت نگرفته است همچنین تولید کتاب می‌تواند محتوای آموزشی را متحول کند و همچنین برای ارتقای اعضای هیات علمی امتیازآور باشد.

وی همچنین بر اتخاذ سیاست‌های تشویقی و انگیزشی ویژه ارکان مختلف دانشگاه اعم از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود براساس آئین‌نامه‌های موجود در خصوص رکود علمی اعضای هیئت علمی، اطلاع‌رسانی لازم به مشمولان این موضوع صورت گیرد تا اعضای هیئت علمی برای رسیدن به حد استاندارد‌های موجود در آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها ترغیب شوند.

 رهبر در نشست شورای هماهنگی واحد علوم و تحقیقات همچنین نسبت به محور‌هایی نظیر تلاش برای ایجاد مجله‌های معتبر در نمایه‌های بین‌المللی و همچنین ثروت‌آفرینی از تولیدات علمی تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارنگری جدی در آئین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی/ شرایط فعالیت اساتید بازنشسته دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..