تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۴۰ درصدی تلفات بیماران قلبی با ورود دستگاه تله‌مدیسین /زمان رسیدن اورژانس بر بالین بیماران در تهران بین ۱۴ تا ۱۵ دقیقه است

صابریان گفت: با به کارگیری دستگاه تله‌مدیسین در اورژانس تهران تلفات بیماران قلبی به میزان ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

کاهش ۴۰ درصدی تلفات بیماران قلبی با ورود دستگاه تله‌مدیسین /زمان رسیدن اورژانس بر بالین بیماران در تهران بین ۱۴ تا ۱۵ دقیقه استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیمان صابریان‌ رئیس اورژانس تهران عصر امروز در برنامه تلویزیونی انس‌ اظهار کرد:  در شهر تهران به دلیل تراکم جمعیتی و ترافیک بالا ممکن است عوامل اورژانس‌ دیر بر بالین بیمار حاضر شوند که اورژانس تهران برای رفع این مشکل‌ موتورلانس‌ها را به ناوگان این سازمان اضافه کرده است.

وی ادامه داد: در شهر تهران علاوه بر 200 دستگاه آمبولانس‌ که در نقاط پر حادثه حضور دارند موتولانس‌ها نیز در زمان پیک ترافیک‌ به کمک تکنسین‌های اورژانس‌ می‌آیند.

صابریان‌ اضافه کرد: اگر مریض خودش‌ قابلیت‌ انتقال به مراکز درمانی را داشته باشد این کار با کمک عوامل موتولانس‌ها انجام می‌شود در غیر این صورت انتقال فرد بیمار به وسیله آمبولانس‌ صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: متأسفانه برخی از مردم به خودروهای امدادی راه نمی‌دهند که باید برای رفع این مشکل کار فرهنگ سازی انجام شود یا مسیری را برای عبور و مرور خودروهای امدادی در نظر گرفته شود.

روزانه 12 هزار تماس با اورژانس تماس گرفته می شود

وی تأکید کرد: در سطح شهر تهران روزانه 12 هزار تماس با اورژانس گرفته می‌شود که یک درصد از این تماس‌ها غیر اورژانسی محسوب می‌شود و اگر ما بتوانیم تماس‌‌ها را مدیریت کنیم سبب شده تا نیروهای ما در عملیات‌های دیگر حاضر و خدمت‌رسانی با سطح کیفی بهتری انجام می‌شود.

رئیس اورژانس تهران در خصوص مدت زمان رسیدن آمبولانس بر بالین بیمار گفت: به طور متوسط هر موتولانس‌ زیر 10 دقیقه در شهر تهران و آمبولانس بین 14 تا 15 دقیقه بر بالین بیمار حاضر می‌شود که این آمار با توجه به ترافیک شهر تهران میانگین بدی محسوب نمی‌شود.

صابریان‌ اظهار کرد: اورژانس تهران در نقاط پر تراکم، نمایشگاه‌های مختلف یا استادیوم‌ عوامل خود را به صورت اتوبوس آمبولانس، کا‌نکس یا چادر مستقر می‌کند تا خدمت رسانی به سالمندان، مردم و حتی کودکان با سطح کیفی بهتری انجام شود.

وی گفت: زمانی که فرد دچار درد در قفسه سینه می‌شود نوار قلب به وسیله عوامل اورژانس از بیمار گرفته و به وسیله دستگاه تله‌مدیسین به متخصص قلب که به صورت 24 ساعته در اورژانس حضور دارند ارسال شده  تا در صورت نیاز به بستری بدون اتلاف وقت فرد بیمار مستقیماً به کت‌لب‌ منتقل می‌شود.

صابریان‌ یادآور شد: از زمان به کار بردن تله‌مدیسین‌ در آمبولانس‌های اورژانس تلفات ناشی از مشکلات قلبی بین 35 تا 45 درصد کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۴۰ درصدی تلفات بیماران قلبی با ورود دستگاه تله‌مدیسین /زمان رسیدن اورژانس بر بالین بیماران در تهران بین ۱۴ تا ۱۵ دقیقه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..