تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افراد مذهبی طول عمر بیشتری دارند

افراد مذهبی طول عمر بیشتری دارندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محققان دانشگاه ایالتی اوهایو در این مطالعه حدود ۱۱۰۰ آگهی درگذشت را در سراسر ایالات متحده مورد بررسی قرار دادند.

محققان بعد از در نظر گرفتن جنسیت و وضعیت تاهل، به عنوان دو فاکتور تاثیرگذار بر طول عمر، به افزایش ۴ ساله طول عمر پی بردند.

«لورا والس»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «تعلقات و وابستگی مذهبی به اندازه جنسیت در طول عمر موثر است.»

وی در ادامه می افزاید: «یافته های ما نشان می دهد بین مشارکت و حضور در مراسم مذهبی و طول عمر افراد ارتباط وجود دارد.»

به گفته محققان، بسیاری از قواعد و مقررات مذهبی افراد را از بکارگیری شیوه های ناسالم نظیر مصرف الکل و مواد مخدر منع می کنند.

همچنین بسیاری از مذاهب شیوه های کاهنده استرس نظیر شکرگزاری، عبادت و مدیتیشین را ترغیب می نمایند که موجب بهبود سلامت می شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/

افرادی که ارتباطات مذهبی دارند بیشتر عمر می‌کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افراد مذهبی طول عمر بیشتری دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..