تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استثناء اپل از تعرفه ۲۵ درصدی آمریکا علیه کالاهای وارداتی از چین

استثناء اپل از تعرفه ۲۵ درصدی آمریکا علیه کالاهای وارداتی از چین

فناوری اطلاعات > اینترنت - دولت آمریکا اپل را در داستان تعرفه 25 درصدی علیه واردات کالاها از چین مستثنی کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، نیویورک‌تایمز در گزارش نوشت: ترامپ به تیم کوک قول داده است تا تعرفه 25 درصدی را روی آیفون اعمال نکند. {لینک}

مدیر اپل ماه گذشته به کاخ سفید رفت تا نسبت به اعمال تعرفه واردات علیه محصولات اپل به ترامپ هشدار دهد. در تازه‌ترین تصمیم، دولت آمریکا بیش از 1100 کالای چینی را مشمول پرداخت مالیات جدید کرد که می‌تواند 50 میلیارد دلار درآمدزایی برای آمریکایی‌ها داشته باشد.

اگر دولت آمریکا تعرفه آیفون را بالا ببرد، بهای نهایی گوشی‌های اپل بیش از 25درصد در این کشور افزایش خواهد یافت که این عامل به ضرر اپل خواهد شد.

چین نیز در اقدامی متقابل به آمریکا پاسخ داده است،هرچند در بخش موبایل آمریکا نسبت به محصولات ZTE به این شرط کوتاه آمده است که کمپانی چینی بیش از 1 میلیارد دلار جریمه بپردازد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استثناء اپل از تعرفه ۲۵ درصدی آمریکا علیه کالاهای وارداتی از چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..