تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Selfie Camera HD Pro v4.0.11 برنامه گرفتن عکس سلفی با سوت و کف زدن اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Self Camera HD یکی از بهترین نرم افزار ها در حوزه گرفتن عکس های سلفی است. یکی از خصوصیت هایی که این نرم افزار را از دیگر برنامه ها متمایز کرده است، گرفتن عکس بدون دخالت دست است.

به عنوان مثال می توانید سوت بزنید و سلفی بگیرید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار، استفاده از 4 فیلتر به صورت همزمان است. نرم افزار Self Camera HD در گوگل پلی امتیاز 4.1 از 5.0 را دریافت کرده است.

دانلود Self Camera HD Pro 3.0.129 ؛ نرم افزار گرفتن سلفی و عکاسی گرفتن از راه دور


ویژگی های نرم افزار Self Camera HD :

ثبت تصاویر از راه دور با استفاده از سوت و یا دست زدن توانایی ثبت فیلم از راه دور وجود تعداد مختلفی از فیلتر های زنده برای ثبت همزمان با تصاویر ثبت تصاویر بدون هیچ گونه صدایی تایمر شمارش معکوس و فوکوس خودکار برای افزایش کیفیت ثبت تصاویر از راه دور لمس صفحه برای فوکوس بر قسمت های مختلف تصویر تنظیم تعادل رنگ سفید محیط تنظیم نور دستی استفاده از دکمه های ولوم برای ثبت تصاویر و یا زوم

تصاویری از  محیط برنامه

 

Self Camera HD  Self Camera HD Self Camera HD

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Self Camera HD Pro 3.1.6؛ ثبت تصاویر با سوت
دانلود برای اندروید

حجم: 8 مگابايت

نسخه: 4.0.11

نوع فایل: apk برای آندروید

اندورید مورد نیاز: 4.1 و بالاتر


انتهای پیام/ سلفی گرفتن از راه دور با دانلود Self Camera HD



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Selfie Camera HD Pro v4.0.11 برنامه گرفتن عکس سلفی با سوت و کف زدن اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..