تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه طلا

از فردا «چهارشنبه، ۳۰خردادماه» پس از اتمام روز معاملاتی وجه تضمین اولیه برابر ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به همراه وجه تضمین اضافی، در مجموع ۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تعیین می‌شود.

به گزارش شمانیوز، وجه تضمین اولیه قرارداد‌های آتی سکه طلا از فردا «چهارشنبه» در بورس کالا افزایش می‌یابد.
مطابق با بند ۱۱ مشخصات قرارداد آتی سکه بهار آزادی طرح امام در خصوص تعیین وجه تضمین اولیه قرارداد آتی سکه طلا و با توجه به افزایش قیمت تسویه روزانه قرارداد‌های فعال طی روز‌های اخیر، از فردا «چهارشنبه، ۳۰خردادماه» پس از اتمام روز معاملاتی وجه تضمین اولیه برابر ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به همراه وجه تضمین اضافی، در مجموع ۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تعیین می‌شود.

قرارداد آتی، توافق نامه‌ای مبنی بر خرید و فروش یک دارایی در زمان معین در آینده و باقیمت مشخص است. به عبارت دیگر در بازار آتی، خرید و فروش دارایی پایه قرارداد براساس توافق نامه‌ای که به قرارداد استاندارد تبدیل شده است، صورت می‌گیرد که در آن به دارایی با مشخصات خاصی اشاره می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..