تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس اسطوره فرانسوی و تمسخر مدل موی جدید نیمار

عکس اسطوره فرانسوی و تمسخر مدل موی جدید نیماربه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا نیمار گران‌ترین بازیکن دنیای فوتبال با مدل جدید آرایش مو در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه حاضر شد و نمایشی ناامیدکننده در اولین بازی برزیل داشت و نتوانست برابر سوئیس کار خاصی انجام دهد  و در نهایت به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 یک مساله جالب در مورد نیمار در آن بازی، مدل موهای او بود که در دو روز گذشته به سوژه خنده در شبکه های اجتماعی بدل شده است.

اریک کانتونا، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد هم با انتشار تصویری از خود با  مدل موهای نیمار به شکل اسپاگتی، در صفحه اینستاگرامش  با ستاره تیم ملی برزیل شوخی کرد.

عکس اسطوره فرانسوی و تمسخر مدل موی جدید نیمار

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس اسطوره فرانسوی و تمسخر مدل موی جدید نیمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..