تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت بارسلونا و رئال مادرید برای جذب ستاره صرب لاتزیو

 بنابر گزارش رسانه های اسپانیایی، بارسلونا، قهرمان لالیگا آخرین تیمی است که برای بخدمت گیری سرگی میلینکوویچ ساویچ اقدام می کند.

به گزارش شما نیوز ، هافبک جوان و ۲۳ ساله لاتزیو با درخشش خود در سری آ و ترکیب آبی پوشان رم، توجه تیم های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است و غول های فوتبال اروپا برای جذب این بازیکن به تکاپو افتاده و با یکدیگر رقابت می کنند.

مدیاست عنوان می کند که هافبک توانمند صرب مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است و این باشگاه آماده مذاکره برای انتقال این بازیکن است. گفته می شود باشگاه لاتزیو به پیشنهاد های کمتر ۱۱۰ میلیون یورو برای این بازیکن توجه نخواهد کرد.

از باشگاه های رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس به عنوان دیگر تیم های خواهان عقد قرارداد با میلینکوویچ ساویچ نام برده می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت بارسلونا و رئال مادرید برای جذب ستاره صرب لاتزیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..