تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیلی: می‌توانیم یک امتیاز از اسپانیا بگیریم

خبرگزاری میزان: حمید استیلی در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی مراکش که با پیروزی تیم ملی کشورمان همراه بود، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خوشحالم از اینکه تیم ملی موفق به پیروزی در این دیدار شد. من از اینکه مردم از پیروزی تیم ملی خوشحال هستند، خیلی خوشحالم.

وی افزود: آن چیزی که مشخص است این است که کی‌روش با برنامه بازیکنان خود را چیدمان می‌کند و بر اساس سیستم حریف بازیکنان خود را به زمین مسابقه می‌فرستد. بازیکنان تیم ملی خیلی خوب دفاع کردند و به موقع هم ضربه کاری را به حریف وارد کردند. من در حال حاضر به عنوان عضوی از فوتبال ایران خیلی از پیروزی تیم ملی مقابل مراکش خوشحال شدم.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد رویارویی تیم ملی ایران با تیم ملی اسپانیا، تصریح کرد: اسپانیا حریف سرسختی است و همه بازیکنان و حتی کی‌روش این مسئله را می‌دانند. همه فوتبالدوستان بازیکنان اسپانیا را می‌شناسند و من امیدوارم که تیم ملی ایران با ارائه یک نمایش خوب، مقابل اسپانیا نتیجه بگیرد.

استیلی در پایان خاطرنشان کرد: اگر یک مساوی هم مقابل اسپانیا کسب کنیم خیلی عالی می‌شود و به نظرم ایران پتانسیل این کار را دارد. البته نباید به حریف فرصت خودنمایی داد به دلیل اینکه بازیکنان بزرگ و زهرداری در اختیار دارند و اگر یک لحظه غفلت کنیم تمام زحمات تیم از بین می‌رود. تیم ملی در بازی با مراکش خیلی هوشمند بازی کرد و از همه جهات خوب بودیم و امیدوارم این هوشمندی در بازی با اسپانیا هم وجود داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیلی: می‌توانیم یک امتیاز از اسپانیا بگیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..