تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستنی میوه‌ای مخلوط؛ دسر روز‌های تابستانی

وب‌سایت دونفره - نسترن کوهی: توی گرمای تابستون معمولا آدم دلش هوس دسرهای خنک میکنه. حالا فکر کنید از بیرون بیاید و در حالی که هوا خیلی گرمه یک بستنی میوه ای خونگی خوشمزه یا بستنی یخی توی فریزرتون باشه. چی بهتر از این؟ این بستنی رو می تونید با میوه های مختلف درست کنید.

حتی وقتی میوه ها کمی توی یخچال موندن و نرم شدن و شما نمیدونید باهاشون چیکار کنید، درست کردن بستنی خونگی یک گزینه ی عالیه. بهتره زودتر این بستنی خونگی رو که خیلی راحت میشه درستش کرد و هیچ دردسری هم نداره رو امتحان کنید.

طرز تهیه بستنی میوه ای مخلوط
مواد لازم برای تهیه بستنی میوه ای مخلوط

خامه صبحانه 400 میلی لیتر
شیرعسلی 1 قوطی
اسانس وانیل 2 قاشق چایی خوری
توت فرنگی درشت 5 عدد
تمشک نصف پیمانه
بلوبری نصف پیمانه

مراحل تهیه بستنی میوه ای مخلوط

1. شما می تونید از ترکیب میوه های مورد علاقتون برای درست کردن این بستنی استفاده کنید. میوه های خوش طعم تابستونی گزینه ی عالی ای برای درست کردن این بستنی هستن. هر کدوم از میوه ها رو جداگونه داخل مخلوط کن یا بلندر بریزید تا پوره بشن.

2. هر کدوم از میوه های پوره شده رو داخل کاسه ای جداگونه بریزید و داخل یخچال نگه دارید تا خنک بمونن.

3. چیزی که توی تابستون خیلی جذابه میوه های رنگی و خوشمزه اشه. توت فرنگی هم که جایگاه ویژه ای در بین میوه های تابستونی داره و این روزا هم حسابی فراوون و در دسترس هست.

4. حالا باید پایه اصلی بستنی رو آماده کنیم. خامه ها باید خنک باشن، اونها رو داخل یک کاسه مناسب بریزید و هم بزنید تا یکدست بشن، بعد وانیل و شیرعسلی رو اضافه کنید. میزان شیرعسلی به ذائقه ی شما بستگی داره. پس بهتره که کم کم اضافه کنید تا به شیرینی دلخواهتون برسید، فقط حواستون باشه که بعد از یخ زدن مقداری شیرینی اون کم تر میشه و همین طور اگه از میوه های ترش استفاده میکنید میزان بیشتری شیرعسلی استفاده کنید.

5. نصف مواد بستنی رو داخل ظرف مناسبی که بشه اون رو داخل فریزر قرار داد بریزید. بعد با قاشق نصف میوه های پوره شده رو روی سطح اون بریزید و با چنگال کمی اونها رو مخلوط کنید. بعد بقیه مواد بستنی رو بریزید و بقیه ی میوه های پوره شده رو. دوباره اونها رو ترکیب کنید تا یک حالت ابری و بادی زیبا روی سطح بستنی ایجاد بشه.

6. حالا روی ظرف رو سلفون بکشید و یا اگه ظرف درداره، در اون رو ببندید و برای حداقل 6 ساعت بذاریدش داخل فریزر تا کاملا سفت بشه و یخ بزنه.

7. بعد از اینکه بستنی آماده شد، اون رو از فریزر خارج کرده و اجازه بدید 5 دقیقه در دمای محیط باشه، حالا اونها رو اسکوپ بزنید و نوش جان کنید. طعم این بستنی فوق العادست حتما باید امتحانش کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستنی میوه‌ای مخلوط؛ دسر روز‌های تابستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..