تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد صیادمنش و استقلال قانونی نیست

قرارداد صیاد منش و استقلال قانونی نیست!به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به عقد قرارداد ۵ ساله باشگاه استقلال با الهیار صیاد منش، باشگاه سایپا به این موضوع ورود کرد تا جایى که مدیران استقلال اعلام کردند که طبق برگه فسخ قرارداد با این بازیکن قرارداد بسته اند.

براى اطلاعات بیشتر در مورد قانونى بودن قرارداد باشگاه استقلال و الهیار صیاد منش از وثوق احمدى رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان این موضوع را جویا شدیم.

وثوق احمدى درباره این موضوع گفت: هنوز شکایتی توسط باشگاه سایپا در این باره به کمیته وضعیت نرسیده است و از طرفى صیاد منش نمى تواند با استقلال قرارداد ۵ ساله ببندد چرا که طبق قانون، بازیکن زیر ۱۸ سال حداکثر مى تواند قرارداد ۳ ساله با استقلال و یا هر باشگاه دیگرى منعقد کند.

بیشتر بخوانید: قرارداد قانونی استقلال و صیاد منش صیادمنش به استقلال پیوست

گفتنی است صیاد منش در حال حاضر ۱۷ سال دارد و با توجه به این قانون نمی‌تواند بیشتر از 3 سال با استقلالی‌ها قراردادی را ثبت کند.

انتهای پیام/

قرارداد استقلال و صیاد منش باید ۳ ساله باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد صیادمنش و استقلال قانونی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..