تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه وحشتناک پیچیدن مار پیتون به دور گردن جنگلبان! + فیلم

لحظه وحشتناک پیچیدن مار پیتون به دور گردن جنگلبان! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید ادای پهلوان ها را در آوردن برای مدت اندکی جواب بدهد اما ممکن است فرد را با چالشی اساسی مواجه سازد، بخصوص اگر پای یک مار پیتون  در میان باشد. این مسئله حتی برای یک فرد حرفه ای نیز یک ریسک محسوب می شود مانند یک جنگلبان ایالت بنگال غربی هندوستان.

ماجرا از آنجا آغاز شد که پس از آنکه خبر رسید یک بز توسط یک مار پیتون غول پیکر شکار شده است این جنگلبان به همراه همکارانش راهی محل حادثه شدند. آنها این پیتون 6 متری را که حدود 40 کیلوگرم وزن داشت  در نزدیکی  روستای "جالپای گور" در 600 کیلومتری کلکته شکار کردند. طبیعتا این مار غول پیکر باید در یک محفظه حمل و در جنگلی دورافتاده رها می شد اما این جنگلبان برای کسب شهرت و تهیه فیلم و عکس تصمیم گرفت آن را روی شانه های خود در میان مردم حمل کند.

این تصمیم عجیب جنگلبان چیزی نمانده بود زندگی اش را با خطری جدی مواجه کند.  ویدئویی منتشره نشان می دهد  این مار ناگهان شروع به لولیدن می‌کند و به دور گردن جنگلبان می پیچد. مرد دیگری که به نظر می رسد همکار جنگلبان باشد با دیدن این صحنه بلافاصله وارد عمل می شود و با گرفتن دم مار به کمک او می شتابد. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک بیرون کشیدن جسد زن از شکم مار پیتون! +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه وحشتناک پیچیدن مار پیتون به دور گردن جنگلبان! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..