تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت تصاویری از طبیعت بکر و بی نظیر نیوزیلند توسط گردشگر ماجراجو

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصلا عجیب نیست که نیوزلند به عنوان یکی از خوش منظره‌ترین کشورهای جهان شناخته شده است. این تصاویر رنگارنگ که توسط "جیکوب لائوکاتیس"، عکاس و جهان گرد حرفه ای از  نیوزلند گرفته شده  این مساله را ثابت می کند.

این عکاس جوان عکس‌های زیبا و بی‌نظیری را از طبیعت شگفت انگیز و استثنایی نیوزیلند منتشر کرده و گفته است: «تا پیش از سفر به نیوزیلند، جاهای زیبای زیادی در گوشه و کنار جهان دیده بودم. وقتی دوستانم از زیبایی‌های بی حد و حصر این منطقه تعریف می‌کردند، کنجکاو شدم تا خودم به آن کشور سفر کرده و از نزدیک شاهد زیبایی‌هایش باشم. اما هرگز تصور نمی‌کردم نیوزیلند تا این اندازه رویایی و بی نظیر باشد.»

در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویری که وی از این کشور ثبت کرده و در شبکه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته را مشاهده نمایید.

//

//

//

//

//

//

//

//

//

//

//

//

//

//

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت تصاویری از طبیعت بکر و بی نظیر نیوزیلند توسط گردشگر ماجراجو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..