تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مددجوی دیروز، تولید کننده کفش امروز

مددجوی کمیته امداد با دریافت ۵۰ میلیون تومان وام اشتغال و فعالیت در تولید کفش اکنون به یکی از تولید کننده های کفش تبریز تبدیل شده است.

مددجوی دیروز، تولید کننده کفش امروز

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، کاظم مؤذنی ۴۰ ساله است و از کودکی در زمینه کفش کار کرده و پس از سالها کسب تجربه و مهارت اکنون به یک تولیدکننده معتبر کفش با برند معروف تبدیل شده است.                                                                            

 وی با اشاره به نحوه آشنایی‌اش با کمیته امداد می گوید: در سال ۷۸ تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتم اما چون دوست داشتم کار کنم همان سال از این نهاد وام اشتغال دریافت و تولیدی کفش را شروع کردم. دو سال بعد یعنی در سال ۸۰ دوباره ۵۰ میلیون تومان وام دریافت کردم و کارم را توسعه دادم.

موذنی با اعلام اینکه برای همه گروه های سنی کفش تولید می کنیم، می گوید: ۲۵ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در واحد تولیدی من کار می کنند.                                                  

وی با بیان اینکه بهترین تبلیغ برای من کیفیت خوب کفش‌ها است، تاکید می کند: مشتریان بر اساس کیفیت خوب کفش‌ها به سراغ من می آیند. چون کفش‌ها را مطابق با خواست و سلیقه مشتری تولید می کنیم. مشتری هم راضی است و سفارش می دهد. حتی از کشورهای ترکیه و آذربایجان مشتری دارم و سفارش قبول می کنم.                          

موذنی با بیان اینکه شکرخدا اکنون متکی به توانایی های خودم هستم، ادامه می دهد: در نمایشگاه های متعدد شرکت کرده ام، کفش‌های تولیدی در تهران و شهرهای دیگر  فروش بهتری داشته است و هر روز شفارش کفش دارم.                                                                    

وی با بیان اینکه افتخار می کنم تولید کننده کفش هستم، می گوید: روزانه ۲۰ جفت کفش تولید می کنم. بازاریاب ندارم کیفیت خوب کفش‌ها، بهترین بازاریاب برای من است و مشتریان خودشان سفارش می دهند.                                                                                                 

مؤذنی با اعلام اینکه به طور متوسط سه میلیون تومان در ماه درآمد دارم، می گوید: چون امکانات و سرمایه کافی ندارم نمی توانم به طور عمده کفش تولید کنم اما مشتریانی از شهرهای مختلف کشور دارم که سفارش می دهند.                                                                               

کارآفرین تبریزی می گوید: در تولید کفش از چرم مرغوب و مواد اولیه خوب استفاده می کنم. مشتریان خارجی وقتی کفش‌های چرم را می پوشند حیرت می کنند که این کفش‌ها چگونه ساخته می شوند.                                                                                                 

موذنی می گوید: واحد تولیدی که اکنون در آن مشغول فعالیت هستم متعلق به خواهرم است و ماهیانه اجاره می دهم.                                                                                           

وی با بیان اینکه کمیته امداد با پرداخت وام اشتغال در موفقیت من نقش اساسی داشت، می افزاید: در نمایشگاه های مختلف تولیدات خود را عرضه کردم و مردم نیز با خرید کفش استقبال کرده اند.                                                                                                             

موذنی خاطرنشان می کند: در هر کاری چالش و مشکل وجود دارد، مهم این است که مشکلات باعث خستگی و ناامیدی فرد نشود، اگر همیشه به خدا توکل کنیم به طور قطع تلاش ما و هدفی که در زندگی داریم نتیجه می دهد.                                 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مددجوی دیروز، تولید کننده کفش امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..