تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع مشکلات کشور در گرو قطع امید از بیگانگان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: برای رفع مشکلات کشور نبایستی چشم به بیگانگان داشته باشیم؛ امید ما باید در وحله اول خدا باشد و بعد از آن توانمندی مردم و جوانان پرشور و انقلابی‌مان باشد.

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه گفت: در شرایطی که آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب به عنوان دشمنان عنود این ملت به همراهی ارتجاع منطقه در مقابل ملت ما ایستاده و با توطئه‌های خود در عرصه اقتصاد کشور ما خلل ایجاد می کند، راهکار رفع این مشکلات تنها چند مطلب مهم است که هم دولت و مسئولان و هم مردم مؤمن و انقلابی و غیرت‌مند باید به آن توجه داشته باشند.

وی اولین راهکار را اتحاد و وحدت حول محور رهبری و اسلام دانست و افزود: قرآن ما را به وحدت و همدلی فرخوانده است، همه ما با هر مذهب و مسلکی و با هر نوع گرایش سیاسی هرکس که معتقد به اسلام و پیشرفت کشور عزیزمان ایران استف می‌بایست حول محور اسلام یک‌صدا و یک جهت شویم و اتحاد خود را حفظ کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه بایستی با اتحاد و همدلی به تقویت مراکز علمی و دانشگاهی بپردازیم، گفت: در کنار استفاده از ظرفیت‌های خدادادی و موجود در کشور، دانشگاه‌ها از استعداد جوانان مؤمن و انقلابی استفاده کنند و مراکز علمی هم با تولید علم و حمایت از پژوهش‌های علمی که می‌تواند راهگشای معضلات جامعه باشد، یک انقلاب علمی به راه بیندازد یقیناً کشور ما ظرفیت بزرگ این حرکت را در خود دارد و خداوند هم کمک خواهد کرد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد بر لزوم توجه به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در موضوعات اقتصادی تاکید و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای توجه جدی به توانمندی‌های انسانی، منابع داخلی و کارآمد کردن آن است که این مهم با عزم و اراده ملی و همت مسئولان اجرایی دلسوز و حمایت های سایر مسئولین در بخش های دیگر امکان پذیر است.

وی افزود: برای رفع مشکلات کشور نبایستی چشم به بیگانگان داشته باشیم؛ امید ما باید در وحله اول خدا باشد و بعد از آن توانمندی مردم و جوانان پرشور و انقلابی‌مان باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با ابراز تاسف از فاصله طبقاتی ایجاد شده در جامعه به ویژه در بین مردم و مسئولان تصریح کرد: زندگی مادی و دنیایی مسئولان با تأسی به ائمه معصوم و امیرالمؤمنین علی(ع) باید ساده و در حد متوسط مردم بلکه پایین تر باشد. دوری از تجملات و عمل به رهنمودهای اسلام و سیره ائمه معصوم(ع) راهگشا و تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد ادامه داد: مردم از دستگاه قضایی که وظیفه برقراری عدالت را بر عهده دارد، انتظار دارند با دست های ناپاکی که به حقوق مردم و بیت المال تجاوز می کنند برخوردی قاطع و انقلابی داشته باشد و دانه درشت ها را به عنوان مفاسد اقتصادی محاکمه کند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی یقینا باعث رونق اقتصادی و فعال شدن بخش‌های تولیدی و خصوصی خواهد شد و مردم را امیدوار خواهد کرد، گفت: برخورد با فرهنگ وارداتی غرب که متأسفانه به علت غفلت روبه گسترش است از دیگر لازمه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: به منظور رونق اقتصادی در راستای هم‌گرایی و تبادل اقتصادی با کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی و کشورهایی که با سیاست‌های فریبکارانه آمریکا مخالف هستند، با رعایت اصول انقلابی و اسلامی و عمل به رهنمودهای رهبری می توان تلاش کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع مشکلات کشور در گرو قطع امید از بیگانگان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..