تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی حجت‌الاسلام تدینی به‌عنوان مدیرکل اوقاف کرمان

گروه اجتماعی - حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی دیروز دوشنبه، 28 خرداد طی مراسمی به‌عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمان معرفی شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در مراسم تکریم حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده مدیرکل سابق و معارفه حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: هر انسانی در آزمایش‌ها و ابتلاهای فراوانی که در زندگی دارد، مورد سنجش خداوند قرار می‌گیرد.
وی افزود: از آزمایش‌های سخت، دوران مدیریت است و هر چه حوزه مدیریتی فرد سخت‌تر و مهمتر باشد مطمئنا امتحان‌ها سخت‌تر خواهد بود و سازمان اوقاف یکی از این میدان‌های سخت است.
حمید ملانوری، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان در این مراسم گفت: از شاخصه‌های مهم استان کرمان بحث وقف و مشارکت‌های مردمی است و این مسئله توسط مردم ما با نگاه عمیق در کمک به همنوع انجام شده است.
وی افزود: فرهنگ این اقدام خداپسندانه به عنوان وقف باید در حوزه‌های مختلف پیشرفت علم و فناوری، کارآفرینی و اشتغال و ... به کار گرفته شود.
ملانوری بیان کرد: در کنار همه منابعی که داریم، شاید توجه به استفاده از ظرفیت‌های انسانی، همدلی و هم‌افزایی برای بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها مهمترین موضوعی است که باید به آن توجه شود.
وی اظهارکرد: ظرفیت‌های توسعه و پیشرفت برای استان در همه زمینه‌ها وجود دارد، در پنج سال گذشته ایده‌های جدیدی در استان مطرح شد که سرآمد آن همراهی و همفکری گروه‌های مختلف است.
ملانوری گفت: بازسازی و مرمت بسیاری از بناهای تاریخی و موقوفات در راستای سیاست‌های توسعه‌ای و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی استان است که حول محور ولایت و توسعه مدنظر مسولان استان قرار داشت.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان تصریح کرد: استان کرمان در قالب یک دولت و حکومت محلی افتخار دارد که برنامه‌های اقتصاد مقاومتی آن در قلعه‌گنج به عنوان یک الگو مطرح شده است.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی حجت‌الاسلام تدینی به‌عنوان مدیرکل اوقاف کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..