تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۶ درصد از کل سلاح‌های جهان در اختیار غیرنظامیان آمریکایی است

۴۶ درصد از کل سلاح‌های جهان در اختیار غیرنظامیان آمریکایی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، براساس نتایج یک تحقیق آمریکایی‌ها با جمعیت ۴ درصد کل جهان تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، ۴۶ درصد از ۸۵۷ میلیون سلاح متعلق به غیرنظامیان را در دنیا از آن خود کرده اند.

تحقیق موسوم به اسمال آرمز سوروی (Small Arms Survey)، که یک پروژه تحقیقات جهانی و مستقل در سوئیس است، نشان می‌دهد بیش از ۱ میلیارد سلاح گرم در جهان وجود دارد که از این میان غیرنظامیان ۸۵ درصد از آن را در اختیار دارند. مابقی اسلحه‌ها نیز در اختیار ارتش‌ها و یا نهاد‌های اجرای قانون است.

براساس این تحقیق، اسلحه‌های متعلق به غیرنظامیان در جهان از ۶۵۰ میلیون عدد در سال ۲۰۰۶ به ۸۵۷ میلیون عدد در سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است. این تحقیق نشان می‌دهد برای هر ۱۰۰ غیرنظامی آمریکایی در سال ۲۰۱۷، ۱۲۰ اسلحه وجود دارد.

انتهای پیام/

نیمی از سلاح‌های جهان در دست غیرنظامیان آمریکایی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۶ درصد از کل سلاح‌های جهان در اختیار غیرنظامیان آمریکایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..