تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطمینان سرمربی انگلیس از برد دقیقه آخری!

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال انگلیس با گل دقیقه ۹۰ هری کین توانست تونس را ۲ بر یک شکست دهد.

 

گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از پیروزی در گام نخست که چندان هم مقتدرانه به دست نیامد، گفت: باید از عملکرد شاگردانم تمجید کنم. ما تا دقیقه ۹۰ به کسب نتیجه ایمان داشتیم. فوتبال شجاعانه ومالکانه‌ای به نمایش گذاشتیم و همان طور که دیدید بارها موقعیت گل داشتیم ولی دفاع چند لایه بازیکنان حریف این اجازه را به ما نداد که گل‌های بیشتری بزنیم. وقتی برابر تیمی بازی می‌کنید که تا این حد برای کسب نتیجه تساوی تلاش می‌کند، کارتان سخت می‌شود.

سرمربی انگلیس همچنین به ستایش از هری کرین پرداخت و گفت: کین در لحظات حساس مسابقه تاثیرگذاری خودش را نشان داد. ما به او افتخار می‌کنیم و خوشحالم که بازیکنی با ضرافت و مهارت او در ترکیب‌مان داریم.

انگلیس در بازی بعدی خود در جام جهانی باید برابر پاناما قرار بگیرد.

منبع خبر : mashreghnews.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطمینان سرمربی انگلیس از برد دقیقه آخری!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..