تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج پنجمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

پنجمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد و تیم‌های ملی سوئد، بلژیک و انگلیس توانستند بر حریفان خود غلبه کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پنجمین روز از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد و تیم های ملی سوئد، بلژیک و انگلیس توانستند بر حریفان خود غلبه کنند.

در نخستین دیدار از بازی های روز پنجم جام جهانی 2018 روسیه، تیم های سوئد و کره جنوبی مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت سوئدی ها با تک گل آندریاس گرانکوئیست در دقیقه 65 توانست مقابل کره ای ها به پیروزی برسد.

در دیدار دوم بلژیکی ها به مصاف پاناما رفتند. بلژیک در این دیدار نشان داد که برای حرفان زنگ تفریح نیست و با پیروزی پر گل 3 بر صفر مقابل بازیکنان پانامایی به نوعی برای مدعیان این جان خط و نشان کشیدند.

در سومین دیدار انگلیس مقابل تونس قرار گرفت . در این دیدار هری کین بازیکن کهنه کار تیم ملی انگلیس دبل کرد و توانست با توانایی بالایی که دارد تیم ملی انگلیس را به پیروزی برساند. این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود انگلیس به پایان رسید تا انگلیسی ها با گل دقایق پایانی هری کین به 3 امتیاز شیرین دست یابند.

برای مشاهده جزتیات و فیلم های هر دیدار بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

سوئد یک - کره جنوبی صفر/سوئدی‌ها بدون زلاتان به سختی از سد چشم بادامی‌ها گذشتند + فیلم

نتایج پنجمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

بلژیک ۳ - پاناما صفر/ خط و نشان بلژیک برای روسیه ۲۰۱۸ +فیلم

نتایج پنجمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

انگلیس ۲ - تونس ۱/معجزه هری در وقت اضافه سه شیر‌ها را ۳ امتیازی کرد +فیلم

نتایج پنجمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج پنجمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..