تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی ساسی در بازی مقابل انگلیس

فرجانی ساسی هافبک تیم ملی تونس در بازی این تیم با تیم ملی انگلیس تک گل تونس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

رکوردشکنی ساسی در بازی مقابل انگلیسبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،فرجانی ساسی هافبک تیم ملی تونس در بازی این تیم با تیم ملی انگلیس تک گل تونس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

او با این گل به نخستین گلزن آفریقایی جام جهانی روسیه تبدیل شد. پیش از این هیچ تیم آفریقایی موفق به گلزنی در این جام نشده بود. او همچنین بعد از سال 1998 که گابریل باتیستوتا موفق شد دروازه انگلیس را از روی نقطه پنالتی باز کند، به نخستین بازیکنای تبدیل شد که در جام جهانی پنالتی اش را مقابل انگلیس گل می کند.

بیشتر بخوانید:

انگلیس 2 - تونس 1/معجزه هری در وقت اضافه سه شیرها را 3 امتیازی کرد

ترکیب انگلیس و تونس اعلام شد

انگلیس در این دیدار با نتیجه دو بر یک تونس را شکست داد.

انتهای پیام/

رکوردشکنی بازیکن تونس با گل مقابل انگلیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی ساسی در بازی مقابل انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..