تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جورجینیو در آستانه انتقال ۴۶،۵ میلیون پوندی به منچسترسیتی

 جورجینیو فاصله زیادی با پوشیدن پیراهن سیتی ندارد.

به گزارش شما نیوز ، اسکای انگلیس مدعی است منچسترسیتی در آستانه جذب جورجینیو با مبلغ ۴۶،۵ میلیون پوند است، این رسانه مدعی است برخلاف گزارشات در ایتالیا، هنوز هیچ توافق رسمی ای صورت نگرفته ولی منچسترسیتی در نزدیکی جذب این بازیکن قرار دارد.

گفته می شود هنوز موارد زیادی برای توافق بین دو باشگاه وجود دارد که باید حل شود، از زمان پرداخت قسط های انتقال گرفته تا افزونه های قرارداد و حتی احتمال برگزاری یک مسابقه دوستانه بین دو تیم. جورجینیو فعلاً در برزیل حضور دارد ولی انتظار می رود بعد از حصول توافق نهایی، به منچستر سفر کند تا در تست پزشکی سیتی شرکت کند.

جورجینیو فصل گذشته در ۳۷ بازی برای ناپولی، موفق به زدن ۳ گل شد و نقش مهمی در موفقیت تیم ساری ایفا کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جورجینیو در آستانه انتقال ۴۶،۵ میلیون پوندی به منچسترسیتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..