تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Drive Ahead 1.70.0 – بازی رسینگ محبوب “برو جلو!” اندروید + مود

دانلود امروز 46+

آخرین آپدیت دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

1

نسخه 1.70.0

دوست داشتن 17

Drive Ahead! v1.70.0 + Mod – بازی رسینگ پرطرفدار برو جلو مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Drive Ahead – برو جلو بازی محبوب، پرطرفدار و جالب در سبک بازیهای رسینگ از استودیوی بازیسازی Dodreams Ltd برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! به میدان نبرد ماشین های گلادیاتور خوش آمدید! وسیله نقلیه خود را از بین صدها وسیله نقلیه از جمله ماشین های غول پیکر و بشقاب پرنده انتخاب کنید، قدم در میدان نبرد ماشین ها بگذارید، به ماشین حریف بکوبید و سعی کنید کلاه کاسکت راننده اش را نابود کنید! بازی Drive Ahead شامل سه حالت مختلف است که در حالت دو نفره می توانید در یک گوشی یا تبلت یا از طریق یک شبکه وای فای مشترک به صورت دو نفره با دوستان تان رقابت کنید ؛ در حالت آوردگاه فوق ستاره ها که شامل یک سری ماموریت است باید دایناسورها، موجودات فضایی و روبات ها را از بین ببرید و در آخر، در حالت پادشاه تپه که در آن به جنگ ماشین های دیگری خواهید رفت و باید با نابودی آن ها برتری خود را به آنها ثابت کنید! شما هم میتوانید به صورت اتفاقی با حریفی دیگر روبرو شوید و هم شرایط نبرد را تعیین کنید! فکر می کنید بتوانید یک ماشین غول پیکر را با یک چرخ دستی شکست دهید؟! پنهان شدن هیچ کمکی به شما نمی کند و نتیجه اش مردن با چیزهایی مثل اره برقی، باران آتش و سیلاب خواهد بود! تنها دفاع در این بازی حمله بیرحمانه است! اگر از علاقه مندان به بازیهای رسینگ با گیم پلی اکشن هستید به هیچ وجه بازی جذاب Drive Ahead را از دست ندهید و بدانید که ارزش دانلود را دارد!

Drive Ahead Android Games

بازی Drive Ahead هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.5 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت برای دیوایس اندرویدی تان دانلود بکنید! راستی … بازی Drive Ahead به درخواست جمعی از شما عزیزان معرفی شده است!

تغییرات نسخه ی v1.70.0:

* رفع باگ ها + بهینه سازیهای مختلف + ویژگی های جدید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Drive Ahead 1.70.0 – بازی رسینگ محبوب “برو جلو!” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..