تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لایه برداری لب ها در منزل چگونه انجام می شود ؟

 لایه برداری لب ها به روش های خانگی لایه برداری لب ها

لایه برداری لب ها

لایه برداری یک روشی برای از بین بردن پوست مرده از سطح لب ها ست.لایه برداری لب ها زمانی که لب دچار ترک می شود انجام می گیرد زیرا وجود پوست های مرده بر روی لبها آنها را زشت می کنند اما با لایه برداری آسان و راحت که در بخش مد و زیبایی نسیم فان برای شما عزیزان بیان کرده ایم تا همواره لب های زیبا داشته باشید.

لایه برداری لب ها

لایه برداری لب ها

لایه برداری لب ها  با عسل 

عسل قابلیت مرطوب نمودن دارد .و برای خشکی لب نیز مفید است . یک قاشق چایخوری عسل را به دو قاشق سوپخوری شکر اضافه نمایید سپس آنها را مخلوط کنید تا خمیر بدست آید. این ماده را بر روی لب های تمیز خود بمالید و بگذارید بماند تا زمانیکه خشک شود سپس آن را با یک پارچه مرطوب پاک نمایید. همچنین می توانید به این مخلوط روغن زیتون یا گلاب نیز اضافه نمایید.

لایه برداری لب ها

لایه برداری لب ها

لایه برداری لب ها با شکر 

یکی از بهترین لایه بردار های طبیعی شکر است می تواند سلول های مرده را براحتی حذف نماید . جهت رسیدن بهترین نتیجه مقدار مساوی از روغن زیتون و شکر را مخلوط نمایید و هم بزنید تا یک ماده خمیری شکل بدست آید ، سپس آن را بر روی لب ها بمالید بعد از گذشت یک دقیقه آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. برای داشتن لب هایی نرم و زیبا این عمل را چند روز تکرار کنید.

لایه برداری لب ها با مسواک 

چگونه مسواک می تواند به عنوان  لایه برداری از لب مورد استفاده قرار گیرد؟ یک لایه ضخیم از مرطوب کننده بر روی لب ها بمالید ، سپس در مقابل آینه بایستید و مسواک را بصورت دورانی بر روی لب های خود به آرامی بکشید. در واقع شما در حال انجام عمل لایه برداری هستید نه خراشیدن لب ها ! مسواک کمک خواهد کرد تا از شر سلول های مرده خلاص شوید و لب نرمی خواهید داشت. توجه داشته باشید که زمانیکه سلول های مرده برداشته شدند می توانید لب خود را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

لایه برداری لب ها

لایه برداری لب ها

لابه برداری لبها با چوش شیرین 

جوش شیرین را با آب مخلوط کرده تا به شکل خمیر در آید. سپس خمیر بر روی لب ها خود به حالت دورانی بمالید. خمیر یک دقیقه روی لب ها باقی بماند سپس آن را بشویید. جوش شیرین لب ها را مرطوب نمی کند پس فراموش نکنید که بعد از این عمل از نرم کننده لب استفاده کنید.

لایه برداری لب ها

لایه برداری لب ها

برایتان جالب است پروتز لب ها در منزل 

لایه برداری لب ها با آب لیمو

قاشق غذاخوری آبلیمو یک قاشق غذاخوری روغن کرچک و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید . مخلوط را بر روی لب ها بمالید و بگذارید یک شب باقی بماند سپس صبح آن را با یک دستمال مرطوب پاک کنید. آبلیمو سلول های مرده پوست را از بین می برد و گلیسیرین سبب نرمی لب می شود. لب های ترک خورده را می توان با آبلیمو درمان کرد.

لایه برداری لب با گلبرگ گل رز

روش دیگر در لایه برداری لب این است که گلبرگ های گل رز را بمدت چند ساعت در شیر خیس نمایید و سپس از آن خمیری تهیه کنید و بر روی لب های خشک خود بمالید. این سبب نرمی و قرمزی لب های شما می شود.

لایه برداری لب ها

لایه برداری لب ها

لایه برداری لب ها با پور قهوه 

½ قاشق مرباخوری لوسیون مرطوب کننده (مانند لوسیون مرطوب کننده بدن)،¼ قاشق چای‌خوری پودر قهوه (تازه آسیاب شده)،¼ قاشق چای‌خوری نمک

مواد را به خوبی در یک کاسه مخلوط کنید. سپس آن را در سراسر محدوده لب قرار داده و به آرامی به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید. سپس با یک دستمال مرطوب گرم مواد را از روی لب‌های‌تان پاک کنید.

می توانید با تهیه رژلب خانگی  همواره لب های زیبا داشته باشید.

گروه مد و زیبایی نسیم فان

مطالب متنوع دیگر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (هنوز هیچ امتیازی ثبت نشده)
Loading...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لایه برداری لب ها در منزل چگونه انجام می شود ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..