تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز نیکوکاری خیران رسانه در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی می‌شود

با همکاری سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی و کمیته امداد استان، مرکز نیکوکاری خیران رسانه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام این خبر اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند پل ارتباطی خوبی میان خیران و محرومان باشند.

روح الله دهقان نژاد نقش رسانه‌­های گروهی در این امر را پررنگ دانست و افزود: چنانچه نقش مدیریتی با نقش رسانه‌­ای ترکیب شود، نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت. افراد، ارتباطات و مدیریت مانند سه ضلع یک مثلث هستند که باید در تعامل باشند.

وی ضمن اعلام آمادگی بسیج رسانه برای کمک به کمیته امداد در بحث اشتغال و شفاف‌سازی عملکرد این نهاد، از اختصاص جایزه ویژه جشنواره ابوذر به آثار مرتبط با کمیته امداد خبر داد.

دهقان نژاد اضافه کرد: در زمینه کمک به نیازمندان جامعه لازم است از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای استان استفاده شود و در این میان رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری دارند و می‌توانند با اطلاع‌رسانی هم جامعه را نسبت به خدمات این نهاد آگاه کرده و هم در ترغیب مردم به کمک به این نهاد موثر باشند.

وی خاطرنشان کرد: با فعالیت‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، می‌توانیم فرهنگ کمک به نیازمندان در جامعه را نهادینه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز گفت: فقر و احساس فقر نتیجه نابرابری‌های اجتماعی، مشکلات اقتصادی و ضعف عملکرد در حوزه فرهنگ است و کمیته امداد وارث فقری است که در قسمت‌های دیگر تولید شده است.

محمد کلامی با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم فقر ارثی شود، افزود:کمیته امداد یک نهاد مبارزه با فقر مادی و فقر فرهنگی است و ما باید دامنه مبارزه با فقر فرهنگی را گسترش دهیم و برای تحقق این امر نیازمند یاری رسانه‌ها و مطبوعات هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز نیکوکاری خیران رسانه در آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..