تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم جلوگیری از واردات آرد به لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: با توجه به کیفیت بالای گندم لرستان از واردات آرد به استان جلوگیری و با متخلفین در این زمینه برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز امیری امروز در جلسه بررسی وضعیت آرد و نان استان اظهار داشت: با توجه به کیفیت بالای گندم لرستان از واردات آرد به استان جلوگیری و با متخلفین در این زمینه برخورد جدی صورت گیرد.

وی بابیان اینکه نیاز است گندم باکیفیت جایگزین گندم‌هایی شود که کیفیت پایینی دارد افزود: گندم‌هایی که کیفیت ندارند برای خوراک دام استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به اینکه گندم لرستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، عنوان کرد: با واردکردن گندم از دیگر استان‌های اطراف و مخلوط شدن آن با گندمی که از استان تولید می‌شود سبب کاهش یافتن کیفیت گندم لرستان می‌شود که این مسئله انتقاد و گلایه مردم را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: در صورت مشاهده تخلف سیلوی گندم موردنظر توسط دستگاه‌های نظارتی پلمپ شود زیرا با توجه به ظرفیت بالای دیگر سیلوها در استان جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

امیری بابیان اینکه با اعمال قانون می‌توان به استانداردهای لازم رسید و بر اساس قانون با متخلفین برخورد کرد، گفت: گندم‌های انبارشده در سیلوهای لرستان باید مورد نظارت قرار گیرد و با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانداران از ورود آرد به لرستان از سایر استان‌های هم‌جوار جلوگیری شود و در صورت نیاز با عاملین آن برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم جلوگیری از واردات آرد به لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..