تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ سفید بسته شد!

صراط:

در پی بالا رفتن یک مرد از حصار‌های امنیتی کاخ سفید و پرتاب یک بسته مشکوک به داخل محوطه این کاخ، مأموران امنیتی محل استقرار رئیس‌جمهور آمریکا را به محاصره درآوردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از دیلی استار، در پی بالا رفتن یک مرد از حصار‌های امنیتی کاخ سفید و پرتاب یک بسته مشکوک به داخل محوطه این کاخ، مأموران امنیتی مکان رسمی اقامت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، را به محاصره درآوردند.

این فرد از حصار‌های امنیتی قسمت جنوبی کاخ سفید بالا رفت و کوله پشتی خود را داخل محوطه این کاخ پرتاب کرد. نیرو‌های پلیس قسمت شمالی کاخ سفید و خیابان «ای» را به محاصره درآورده اند.

سرویس مخفی آمریکا با انتشار پیامی در توییتر با اعلام این خبر نوشت این فرد بازداشت شده است و در حاضر یگان‌های ویژه در حال بررسی این کوله پشتی هستند.

این حادثه حوالی ظهر (ساعت ۱۲:۳۰ به وقت محلی) روی داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ سفید بسته شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..