تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سه سکانس از پاییز»مسافر ترکیه می‌شود

رمانی از مائده مرتضوی با عنوان «سه سکانس از پاییز» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، مائده مرتضوی،‌ نویسنده و مترجم از انتشار قریب الوقوع رمان خود در ترکیه خبر داد و گفت: در آخرین صحبتی که با مترجم رمانم زینب جوادی داشتم، مطلع شدم که ترجمه مراحل نهایی خود را طی می‌کند و به زودی در ترکیه منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: ناشر رمان «سه سکانس از پاییز» انتشارات هجه در آنکارا است و مدیر مسئول این انتشارات عمر فاروق است که علاقه زیادی به نشر آثار معاصر ایرانی به خصوص زنان داستان‌نویس در ترکیه دارد.

این نویسنده و مترجم افزود:‌ رمان «سه سکانس از پاییز» اولین رمان من است و در نمایشگاه کتاب امسال هم استقبال خوبی از آن شد. امیدوارم این رمان به مذاق کشور همسایه هم خوش بیاید و در ترکیه هم از آن استقبال شود. پیشنهاد ترجمه این رمان از سوی عمر فاروق در سفری که پاییز سال قبل به آنکارا داشتم مطرح شد و همچنین یکی از داستان‌های کوتاهم نیز به نام «شیشه مات کن» به ترکی ترجمه و در نشست پیوند زنان نویسنده ایرانی و ترک در انجمن آموزش زبان فارسی در آنکارا خوانده و نقد شد.

رمان «سه سکانس از پاییز» در اوایل مهرماه 1396 از سوی انتشارات البرز منتشر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سه سکانس از پاییز»مسافر ترکیه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..