تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح طرح اوقات فراغت در کانون های مساجد 7 شهرستان

گروه اجتماعی- وحدتی پور، از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در هفت شهرستان استان خبر داد.

حسن وحدتی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به آغاز طرح تابستانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اظهار کرد: همه ساله طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد با هدف غنی سازی اوقات فراغت، کشف استعدادها و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسجد مرکزی بی بدیل برای تربیت صحیح جوانان و نوجوانان و مقابله با توطئه های دشمنان است گفت: هم اکنون ۹۰۱ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان میزبان طرح غنی سازی اوقات فراغت هستند ضمن اینکه پایگاه اوقات فراغت در ۶۰۰ کانون فرهنگی و هنری که در سامانه سجا ثبت نام کرده اند به صورت ویژه دایر می شود.

وحدتی پور، با تصریح اینکه تفاهم نامه اوقات فراغت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه اوقات فراغت با کانون های مجری این طرح منعقد می شود تصریح کرد: مراسم افتتاحیه در شهرستان ها به صورت رسمی در هفت شهرستان رودبار، رشت، صومعه سرا، آستارا، تالش، لنگرود و لاهیجان برگزار و تفاهم نامه با مسئولان کانون ها منعقد می شود.

این مسئول فرهنگی، زمان آغاز کلاس های تابستانی مساجد را اول تیر اعلام کرد و بیان داشت: قرآن و احکام اولویت کلاس های طرح اوقات فراغت مساجد بوده و مابقی کلاس‌ها متناسب با امکانات کانون و نیازهای منطقه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح طرح اوقات فراغت در کانون های مساجد 7 شهرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..