تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاهم‎نامه تهران و بغداد برای تسهیل تردد زوار اربعین به امضای وزرای کشور می‎رسد

گروه جامعه ــ دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از امضای تفاهم‎نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران با عراق توسط وزرای کشور دو طرف به منظور تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی، تا چند روز آینده خبر داد.
فوری//تفاهم‎نامه تهران و بغداد برای تسهیل تردد زوار اربعین به امضای وزرای کشور می‎رسد به گزارش خبرگزاری ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ ظهر امروز دوشنبه جلسه‌ای با محوریت حل مسائل و آسیب‌ها در خصوص برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) به ریاست حیدری دبیر این ستاد برگزار شد.

حیدری مدیرکل امور مرزی وزارت کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در حاشیه این نشست از امضا تفاهم‎نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران با عراق توسط وزرای کشور دو طرف به منظور تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی، تا چند روز آینده خبر داد و گفت: پیش نویس تفاهم نامه قبلا توسط دو هیات ایران و عراق تهیه شده است.


در این نشست که با حضور حسینیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا و تعدادی از دبیران و مدیران ستاد مرکزی اربعین حسینی تشکیل شد، مشکلات زائرین اربعین حسینی از جمله در خصوص بیمه زائر، دسترسی به خدمات بانکی و ارتباطات مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.


همچنین برای حل مشکلات مرتبط با حوزه‌های بانکی، حمل و نقل، ارتباطات و اپراتور‌های تلفن همراه و بیمه، اقدامات لازم برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب توسط بیمه مرکزی، مخابرات، بانک مرکزی و دیگر دستگاه‌های اجرایی تصمیم گیری شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاهم‎نامه تهران و بغداد برای تسهیل تردد زوار اربعین به امضای وزرای کشور می‎رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..