تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح فروش متنوع محصولات گروه سايپا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  گروه خودروسازي سايپا طرح فروش متنوع محصولات خود را از ساعت 10 صبح چهارشنبه مورخ 30 خردادماه سال جاري آغاز مي كند.

به گزارش سايپانيوز، گروه خودروسازي سايپا در راستاي پاسخگويي به نياز هموطنان گرامی ؛ فروش فوری و پیش فروش انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا را در این طرح فروش جاری خواهد كرد که مصرف کنندگان نهائی صرفا با محدودیت ثبت كد ملي و از طریق اینترنت خواهند توانست خودروي موردنياز خود را خريداري كنند.

بر اين اساس با برنامه ريزي صورت گرفته مشتريان واقعي مي تواننداز طريق مراجعه به سايت اينترنتي فروش گروه خودروسازي سايپا به نشاني: www.saipagroup.ir، يكي از روش هاي فروش را انتخاب و نياز خودرويي خود را تامين كنند.

گروه خودروسازي سايپا پس از طرح ويژه عيد فطر ، در اين طرح كه از رو چهارشنبه ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد كه بر اساس اين طرح فقط مصرف كنندگان نهايي ، صرفا با ثبت كد ملي خواهند توانست خودروي موردنياز خود را خريداري كنند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح فروش متنوع محصولات گروه سايپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..