تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت صالحی در اجلاس "اسلوفر&am

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس اسلوفروم وارد نروژ شد.

به گزارش ایسنا، معاون رئیس‌جمهور در بدو ورود هدف از سفرش را که به دعوت دولت نروژ انجام می‌شود، شرکت در اجلاس اسلوفروم و همچنین گفت‌وگو و دیدار با مقامات نروژی و بین‌المللی عنوان کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در حاشیه این نشست با دبیرکل سازمان ملل، نخست‌وزیر و وزیر خارجه نروژ و همچنین وزرای خارجه و مقامات کشورهای دیگر دیدار می‌کنم.

صالحی با اشاره به تحولات برجام و خروج آمریکا از این توافق اظهار کرد: موضوع برجام مهمترین موضوع مورد بحث در ملاقات‌ها و دیدارهای من خواهد بود و مواضع ایران را بیان خواهم کرد و امیدوارم به نحو احسن از منافع ملی دفاع کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت صالحی در اجلاس "اسلوفر&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..