تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچ قاچِ خندوانه برای جام‌جهانی

نخستین قسمت برنامه شنبه‌شب ساعت ٢٢ با اجرای دانیال غفارزاده از این شبکه پخش شد و البته واکنش‌های زیادی هم در میان کاربران داشت. برخی از این برنامه خوششان آمد و در صفحه اینستاگرام Instagram این برنامه، زیر پست قاچ نوشتند: «خیلی خوب بود برنامه، مخصوصا آیتم خانم گزارشگر و ترانه دانیال و بچه‌ها و فوتبال دیدن خانم‌ها و آقایون. زیر پوستی به این قوانین اعتراض کردین، کیف کردم ولی می‌تونه از این بهترم بشه. در کل دمتون گرم.» 
کاربر دیگری نظر خود را این‌طور بیان کرد: «برنامه اول زیاد خوب نبود، فقط جناب‌خان خوب بود. قسمت‌های بعد رو بهتر کنید.» در بین این کاربران اما کسانی هم بودند که به مدت زمان برنامه نقد داشتند و معتقد بودند که نیم ساعت برای پخش اتفاقات جذاب جام‌جهانی کم است، اما برخی دیگر هم که برنامه به دلشان ننشسته بود، این‌طور به آن واکنش نشان دادند: «خیلی مزخرف بود برنامه‌تون، اون دانیال چیه کردیش مجری.» و کاربر دیگری در جواب نوشت: «دقیقا. کاش می‌شد نیما مجری باشه ولی متاسفانه روسیه‌اس.»
کاوه هم رامبد جوان را مخاطبِ نوشته خود قرار داد: «لطفا تموم کن این برنامه مسخره رو، واقعا خندوانه حال به هم زن شده، همه سوژه‌ها تکراری، بسه دیگه.» یا مثلا کاربر دیگری نوشت: «قاچ خیلی مزخرفه. الان داشتم می‌دیدم، فقط سر و صداست.»
تیم خندوانه فعلا روزهای شلوغی دارد، از یک طرف قاچ و از یک طرف خندوانه، آن هم در شرایطی که احسان علیخانی در آخرین برنامه ماه ‌عسل که رامبد جوان میهمان آن بود، از او خواست که ادامه‌دهنده کاری باشد که این برنامه برای کمک به آزادی Freedom زندانیان جرایم نقدی در دست دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به سپیده توسط 2 مرد اجیر شده از سوی شهاب

شکایت یک مرد مازندرانی از آرایشگاه زنانه!

جاسوسی وزیر اسرائیل برای ایران / «سگو» مامور اطلاعاتی ایران بود! +عکس

این مرد در وسوسه صیغه یک زن در دام شومی افتاد!

تجاوز به ۶ دانش‌آموز لرستانی / مدیرکل چه می گوید؟!

سربازی که دستور «حاج قاسم سلیمانی» را اطاعت نکرد! + عکس

فیلمی منتشر نشده از شب فاجعه / ثلاث پشت فرمان اتوبوس بود!+فیلم

چرا ویلای سردار فیروزآبادی در لواسان باید پس از 25 سال تخلیه شود؟

شکنجه های بی رحمانه یک دختر در سرویس بهداشتی / عکس این دختر اشک همه را درآورد

اعتراف به آزار 41 دختر ایرانشهری / مرا به زور به یک خانه بردند و 4 نفری به جانم افتادند!

دستگیری نو عروس‌17‌ساله با ملافه خونین در تهران + عکس

تجاوز به دختر 15 ساله توسط مردی که می گوید خواب بود !

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچ قاچِ خندوانه برای جام‌جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..