تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین‌های پرش با اسب بوشهر مشخص شدند

برترین‌های پرش با اسب بوشهر مشخص شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این دور از مسابقات در سه بخش آقایان (حرفه‌ای بزرگسالان)، بانوان (مبتدی بزرگسالان) و نونهالان به میزبانی باشگاه سوارکاری خلیج فارس برگزار شد.

در بخش آقایان این مسابقات رده حرفه‌ای بزرگسالان حسین فخرایی با اسب هما، وحید آبخو با اسب دینار و سید محمد جواد صفوی با اسب نسیم به ترتیب به رتبه‌های نخست تا سوم دست یافتند.

همچنین سیما علی اکبری با اسب ابرش، پریسا ریشهری زاده با اسب ابرش و سارا دریاگرد با اسب سپهر عنوان‌های اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند.

در رده مبتدی نونهالان نیز پریا داودی با اسب سونیا، زهرا خنسیر با اسب لیدا و وحید مهاجری با اسب ابرش مقام‌های برتر را کسب کردند.

هم اکنون ۴۰۰ سوار کار در قالب ۱۲ باشگاه سوارکاری در استان بوشهر فعالیت دارند که از این شمار هشت باشگاه مجوزدار و مابقی روند دریافت مجوز را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/م

معرفی نفرات برتر مسابقات پرش با اسب استان بوشهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین‌های پرش با اسب بوشهر مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..