تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح تابستانه پلیس راه در سمنان

سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: این طرح با مشارکت 60 تیم و با مشارکت تیم های اورژانس، هلال احمر و امداد خودرو اجرا می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را آرامش خاطر رانندگان، رضایتمندی مردم، افزایش انضباط عبور و مرور و کاهش تصادفات عنوان کرد .

رئیس پلیس راه استان سمنان همچنین از رانندگان خواست پیش از سفر وضعیت خلافی خودرو ، اعتبار گواهینامه و نمرات منفی رانندگی خود را بررسی کنند.

سرهنگ تقی کبیری گفت : بر اساس دستورالعمل جدید پلبیس راه و با توجه به آغاز مسافرت های تابستانه ، رانندگان باید پیش از سفر از وضعیت خلافی خودرو ، اعتبار گواهینامه و نمرات منفی رانندگی خودمطلع شوند و برای تسویه حساب و تمدید اعتبار گواهینامه خود اقدام کنند.

وی افزود: در غیر این صورت ، پلیس راه با مشاهده رانندگان خاطی در جاده ها ، بدون اغماض خودرو را متوقف خواهد کرد.به گفته کبیری ، خودروهایی که خلافی بیش از 10 میلیون ریال یا 30 نمره منفی داشته باشند توقیف می شوند.

انتهای پیام / گ

این طرح با مشارکت 60 تیم و با مشارکت تیم های اورژانس، هلال احمر و امداد خودرو اجرا می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح تابستانه پلیس راه در سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..