تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف:تمام 80 کلاهک هسته ای در خاورمیانه متعلق به رژیم صهیونیستی است

ظریف:تمام 80 کلاهک هسته ای در خاورمیانه متعلق به رژیم صهیونیستی است

بین الملل > انرژی‌ هسته‌ای - کانال اطلاع رسانی وزارت خارجه خبر داد: محمد جواد ظریف در پیامی توییتری در روز دوشنبه به آماری که توسط موسسه "سیپری" اعلام شده اشاره کرد که در آن رژیم صهیونیستی، دارنده تمامی 80 کلاهک هسته‌ای موجود در خاورمیانه شناخته شده است.

ظریف در پیام خود نوشت: «دستکم 80 کلاهک جنگی هسته‌ای در خاورمیانه وجود دارد. هیچ یک از آن‌ها در ایران نیست، بلکه در نوک انگشتان جنگ افروزی است که بی وقفه درباره "جاه طلبی‌های" ساختگی ایران جار می‌زند. وقت آن رسیده تا درباره بحث عقب افتاده‌ای در مورد تهدید واقعی علیه منطقه و فراتر از آن (صحبت شود).»

بنا به گزارش سیپری –موسسه بین المللی مستقلی که در مورد مناقشات و موضوع خلع سلاح مطالعه می کند- بیش از 14000 کلاهک هسته‌ای در سراسر جهان وجود دارد که تمامی 80 کلاهک مستقر در خاورمیانه، در اختیار رژیم اسرائیل هستند.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف:تمام 80 کلاهک هسته ای در خاورمیانه متعلق به رژیم صهیونیستی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..