تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه لحظه به لحظه/ انگلیس 1 - تونس 1

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ملی انگلیس و تونس در دومین دیدار گروه G جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 22 و 30 دقیقه به مصاف هم رفتند.

انگلیس:

پیکفورد، استونز، واکر، مگوئر، اشلی یانگ، جسی لینگارد، جردن هندرسون، دله علی، تریپیر، استرلینگ، هری کین

تونس:

موئز حسن، برون، بن یوسف، معلول، مریاح، بدری، خیری، ساسی، خزری، بن یوسف، اسلیتی

نتیجه لحظه به لحظه/ انگلیس 1 - تونس 0

انگلیس بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ابتدای مسابقه می توانستند دروازه تونس را باز کنند. حسن دروازه بان تونس واکنش خوبی نشان داد تا دروزاه تیمشان در دقیقه یک مسابقه باز نشود.

انگلیس فرصت عالی دیگری برای گلزنی ایجاد کرد که این بار نیز گل نشد. روی همکاری سه نفره دله علی ، لینگارد و استرلینگ انگلیس دوباره فرصتی فوق العاده ایجاد شد که استرلینگ دروازه خالی را نتوانست باز کند.

در دقیقه 11 بالاخره فشار انگلیس نتیجه داد و دروازه تونس توسط کاپیتان انگلیس باز شد. کرنر ارسالی بازیکنان انگلیس را جان استونز با ضربه سر محکم روانه دروازه تونس کرد اما موئز حسن توپ را به زیبایی مهار کرد و در برگشت هری کین دروازه را به راحتی باز کرد.

نتیجه لحظه به لحظه/ انگلیس 1 - تونس 0

در دقیقه 15 موئز حسن دروازه بان تونس مصدوم شد دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و بن مصطفی دروازه بان دوم این تیم به بازی آمد تا شرایط بازی در دقایق ابتدایی برای تونسی ها اصلا خوب پیش نرود.

انگلیسی ها در دقیقه 19  می توانستند به گل دوم برسند اما بن مصطفی شوت واکر را مهار کرد.

در دقیقه 27 تونس فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت اما شوت اسلیتی از پشت محوطه جریمه با برخورد به مدافعان انگلیس به کرنر رفت.

بازی تا دقیقه 30 بسیار جذاب و سریع دنبال می شد و هر دو تیم با دوندگی زیاد و سرعت بالا بازی را هیجان انگیز کردند. در این دقیقه بازیکنان انگلیس فرصت گلزنی دیگر داشتند که بن مصطفی ضربه سر بازیکنان انگلیس را مهار کرد.

در دقیقه 35 از سمت چپ دروازه انگلیس ، بازیکنان تونس به روی دروازه سانتر کردند که کایل واکر در حالی که توپ روی هوا بود با دست به صورت بن یوسف مهاجم تونس زد و داور اعلام پنالتی کرد. فرجانین ساسی پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه اش را گل کرد تا بازی یک بر یک شود.

نتیجه لحظه به لحظه/ انگلیس 1 - تونس 1

بازی پس از گل تونس دوباره با سرعت بیشتری دنبال شد و انگلیس همانند دقایق ابتدایی فشار زیادی رو دروازه تونس ایجاد کرد. فرصتی عالی برای انگلیس در دقیقه 38 روی دروازه تونس با اشتباه مدافعان این تیم و شلوغی محوطه جریمه تونس ایجاد شد که این موقعیت نیز از دست رفت.

ارسال ضربه خطا روی دروازه را مدافعان تونس برگشت دادند اما در برگشت استرلینگ شوت خطرناکی به سمت دروازه این تیم زد که با برخورد به مدافعان این تیم به بیرون رفت.

در دقیقه 45 فرصتی بسیار عالی برای انگلیس ایجاد شد که جسی لینگارد در مصاف تک به تک با دروازه بان تونس توپ را به تیر دروازه این تیم زد تا بازی همچنان یک بر یک باقی بماند.

عملکرد ضعیف مدافعان تونس در نیمه نخست باعث شد تا انگلیس فرصتهای زیادی را برای گلزنی داشته باشد که با بدشانسی و فرصت سوزی مهاجمان این تیم این موقعیت ها از دست رفت و فقط یک گل به ثمر رسید.

نیمه نخست مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نیمه ای که یکی از زیباترین نیمه های جام جهانی 2018 بود و بسیار سریع و جذاب و با برتری محسوس انگلیس دنبال شد اما انگلیسی ها از این برتری و فرصتهای پرشمار خود  نتوانستند بیش از یک بار استفاده کنند.

نتیجه لحظه به لحظه/ انگلیس 1 - تونس 1

بازی در نیمه دوم به سرعت نیمه نخست آغاز نشد و تقریبا دو تیم محتاط تر بازی را دنبال کردند و بیشتر در میانه های میدان دنبال می شد.

در دقیقه 52 نخستین موقعیت جدی انگلیس در نیمه دوم ایجاد شد . سانتر ارسالی از نقطه کرنر را پس از ضربه سر خطرناک بازیکنان انگلیس ، دروازه بان در اختیار گرفت. البته در این صحنه هری کین در محوطه جریمه انگلیس توسط مدافعان تونس سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در حال به روز رسانی/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه لحظه به لحظه/ انگلیس 1 - تونس 1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..