تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت صالحی در اجلاس "اسلوفر&am

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس اسلوفروم وارد نروژ شد.

به گزارش شما نیوز ، معاون رئیس‌جمهور در بدو ورود هدف از سفرش را که به دعوت دولت نروژ انجام می‌شود، شرکت در اجلاس اسلوفروم و همچنین گفت‌وگو و دیدار با مقامات نروژی و بین‌المللی عنوان کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در حاشیه این نشست با دبیرکل سازمان ملل، نخست‌وزیر و وزیر خارجه نروژ و همچنین وزرای خارجه و مقامات کشورهای دیگر دیدار می‌کنم.

صالحی با اشاره به تحولات برجام و خروج آمریکا از این توافق اظهار کرد: موضوع برجام مهمترین موضوع مورد بحث در ملاقات‌ها و دیدارهای من خواهد بود و مواضع ایران را بیان خواهم کرد و امیدوارم به نحو احسن از منافع ملی دفاع کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت صالحی در اجلاس "اسلوفر&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..