تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موجودات فضایی در آسمان کشور میزبان جام‌جهانی +فیلم

آیا موجودات فضایی از جام‌جهانی دیدن می‌کنند؟+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشاهده شی پرنده عجیبی در شهر کروف روسیه میزبان جام جهانی 2018 حین برگزاری بازی بین انگلیس و پاناما مردم این منطقه و بازدیدکنندگان را متحیر کرد. این واکنش‌ها با شوخی نیز همراه شده و ببیندگان ویدئو  و گردشگران با حود گفتند که علاقه به مشاهده مسابقات جام‌جهانی به فراتر از ستارگان نیز رسیده است!

 یک زن روسی هنگام مشاهده اسن شی نورانی با شگفتی گفت: این شی عجیب چیست؟! تاکنون هرگز چیزی مانند آن ندیده‌ام! بسیاری از بینندگان این شی عجیب آن را پدیده‌ای فرازمینی دانسته‌اند. یکی از گردشگران گفت: موجودات فضایی برای مشاهده بازی‌های جام‌جهانی آمده‌اند.

یک کاربر فضای مجازی پس از مشاهده ویدئو این شی عجیب گفت: آیا این یک موشک است یا شهاب سنگ یا شاید هم یک یوفو(UFO) است؟! من نگران هستم!!

آیا موجودات فضایی از جام‌جهانی دیدن می‌کنند؟+ فیلم

بنابر اعلام مقامات فضایی روسیه فیلم‌های دیدنی و جذاب از این شی پرنده توضیحات دیگری نیز دارد. نمایش نور وهم‌آور در آسمان منطقه کروف درست مصادف با پرتاب کاوشگر فضایی در منطقه‌ای از روسیه بود. مقامات فضایی روسیه اظهار کردند پرتاب کاوشگر با موفقیت همراه بوده  و به درستی در مدار زمین قرار گرفته است.

طبق آنچه از فیلم ضبط شده از این شی عجیب مشاهده می‌شود، نور خیره کننده این شی مانند عروس‌ دریایی باله‌های خود را باز کرده و چند دقیقه در چتر سیاه آسمان ناپدید می‌شود.

در ادمه فیلم این شی نورانی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

رویت یک شی عجیب نورانی در آسمان ارومیه + فیلم

کشف سفینه سقوط کرده فرازمینی ها در زمین! +فیلم
انتهای پیام/

آیا موجودات فضایی از جام‌جهانی دیدن می‌کنند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موجودات فضایی در آسمان کشور میزبان جام‌جهانی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..