تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه بزرگ و زیبای شاهزاده هری و مگان مارکل!

خانه شاهزاده هری و مگان مارکل که پس از بازسازی یک عمارت قدیمی در کلاستر شر آماده شده است اکنون به یک خانه رویایی و زیبا تبدیل شده است .

در این مطلب عکس هایی از خانه بزرگ و زیبای شاهزاده هری و مگان مارکل در کلاستر شر را برای شما آورده ایم . این خانه یک عمارت قدیمی می باشد که بازسازی شده است . همچنین در ادامه ضمن مشاهده عکس های خانه شاهزاده هری و مگان مارکل تصاویر جالب و عکس هایی از حضور شاهزاده هری و همسرش را در مراسم عروسی یکی از اقوام شاهزاده هری را خواهید دید.

خانه شاهزاده هری و مگان مارکل

بر اساس گزارش دیلی میل پروژه بازسازی عمارتی که قرار است عروس و داماد جدید خانواده سلطنتی انگلیس در آن زندگی کنند بسیار پنهانی و در خفا انجام شد و هنوز نام صاحب اصلی این عمارت به صورت رسمی ثبت نشده است.

این عمارت که شباهتی به بنای سلطنتی ندارد و حتی از دید ساکنان شهر گلاسترشر یک عمارت محقر خوانده می شود در نوامبر سال گذشته توسط شاهزاده هری و مگان مارکل خریداری شد.

عکس های منزل شاهزاده هری و مگان مارکلخانه شاهزاده هری و مگان مارکلمنزل شاهزاده هری و مگان مارکلخانه شاهزاده هری و مگان مارکلمنزل شاهزاده هری و همسرش مگان مارکلخانه شاهزاده هری و مگان مارکلمنزل شاهزاده هری و همسرش

خانه شاهزاده هری و مگان مارکل

در ادامه می توانید صحبت های جالب شاهزاده هری که درباره نحوه عاشق شدنش گفته است را بخوانید :

شاهزاده هری در مورد رابطه خود با مگان مارکل چنین گفته است :
” من به طرز باورنکردنی خیلی سریع عاشق مگان شدنم… همه ستاره ها جمع شده بودند و همه چیز فوق العاده بود.
تنها این زن زیبا بود که به نحوی راه افتاده و وارد زندگی من شد ، من نیز به زندگی او وارد شدم”.

عکس های شاهزاده هری و همسرش در عروسی یکی از اقوام شاهزاده هری :

خانه شاهزاده هری و مگان مارکلمگان مارکلخانه شاهزاده هری و مگان مارکلمگان مارکل و همسرشخانه شاهزاده هری و مگان مارکلشاهزاده هری و همسرش

خانه شاهزاده هری و مگان مارکل

باشگاه خبرنگاران جوان – روزیاتو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه بزرگ و زیبای شاهزاده هری و مگان مارکل!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..