تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرتاپ وحشتناک راننده به هوا بر اثر سرعت غیرمجاز +فیلم

سرعت زیاد خودرو، راننده را به پرواز درآورد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حادثه‌ای وحشتناک سرنشین خودرویی که با سرعت بسیار بالا به محلی شبیه محل اخذ عوارض و یا کنترل خودرو رسیده است در پی برخورد با یکی از موانع ایجاد شده در این محل به بیرون خودرو پرتاب می‌شود.

به طرز عجیب و غریبی شخص 25 ساله‌ای که پس از پرت شدن از درون خودرو چندین متر دورتر ار محل حادثه سقوط می‌کند و چهار سرنشین دیگر خودرو با وجود شدت حادثه دچار مجروحیت شدید نمی‌شوند. این حادثه در سنت‌کلود، فلوریدا در جنوب اورلاندو به وسیله دوربین‌های نظارتی پلیس ضبط شده است.

پلیس معتقد است این حادثه در اثر خوابالودگی و خستگی بیش از اندازه راننده روی داده است. تماشای ویدئو این حادثه مشخص می‌کند راننده در هنگام خوابالودگی تا چه حد می‌تواند خطرناک و مرگبار باشد. کارشناسان حوادث رانندگی از مردم درخواست کردند زمانی که قادر به تمرکز لازم نیستند، حتما در محلی مناسب به استراحت بپردازند و سپس با تمرکز بالا مشغول رانندگی شوند.

ویدئو ضبط شده به وضوح نشان می‌دهد، چگونه سرنشین خودرو با شدت زیاد از درون خودرو به بیرون پرتاب می‌شود. سرعت پرت شدن شخص 25 ساله به حدی است که تا 20 ثانیه پس از سقوطش سرنشینان دیگر خودرو حاضر در محل و مامور چک و کنترل خودرو‌ها متوجه حادثه نمی‌شوند تا اینکه سرانجام مامور مذکور ناگهان متوجه شخصی بی‌هوش در کنار یکی از ستون‌ها می‌شود. خوشبختانه شخص 25 ساله و چهار سرنشین دیگر خودرو سریعا به مرکز امدادی منتقل شده و از مرگ نجات پیدا کردند.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

لحظه وحشتناک آویزان شدن خودرو از طبقه ۴ پارکینگ! +فیلم

کلاه ایمنی ناجی زندگی موتور سوار شد +فیلم

انتهای پیام/

خوابالودگی راننده حادثه‌ای هولناک را رقم زد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرتاپ وحشتناک راننده به هوا بر اثر سرعت غیرمجاز +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..