تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرص اورژانسی بعد از رابطه، احتمال شکست دارد؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من حدودا از ماه فروردین شروع به نزدیکی کردم با نامزدم ،بعداز هر‌نزدیکی من قرص اورژانسی میخوردم،ولی رابطه پرخطر نداشتیم و حواسش بود،در هرصورت من برای محکم‌کاری قرص میخوردم و این قرص باعث شد من در ماه دوبار پریود بشم،دیروز دومین باری بود که در ماه پریود شدم و مثل همیشه خیلی کم اومد،برای هم بازم نزدیکی داشتم،ولی ایندفعه وقتی ارضا شد دیگه منی رو بیرون نریخت و داخل خالی کرد،چون میگفت پریودی و چیزی نمیشه،ولی نمیدونست این پریودی بخاطر قرص هست،بعد رابطه من یک قرص ال دی و یک اورژانسی خوردم،آیا احتمال بارداری وجود داره برای من؟
 

پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی:

دوست عزیز اگر قرص اورژانسی را بلافاصله بعد از نزدیکی و بدرستی استفاده کرده باشید احتمال شکست قرص یک تا دو درصد است. مصرف این قرصها به علت دوز بالای هورمون و عوارض زیاد(شامل عوارض جبران ناپذیر عروقی)اصلا توصیه نمیشه.شما نیاز به استفاده از یک روش جلوگیری دارید نه اینکه مکرر از قرص فوریتی مصرف کنید. دچار اختلال هورمونی شده اید برای تنظیم قاعدگی به پزشک مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرص اورژانسی بعد از رابطه، احتمال شکست دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..