تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود دسته‌جمعی قیمت‌ها/ سکه از ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان گذشت

ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه دوام چندانی نیاورد و امروز، بازار با افزایش قابل توجه قیمت سکه، طلا و ارز روبرو شد.

ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه دوام چندانی نیاورد و امروز، بازار با افزایش قابل توجه قیمت سکه، طلا و ارز روبرو شد. امروز قیمت سکه در حالی افزایش یافت که مقامات بانک مرکزی روز گذشته معتقد بودند عرضه اوراق سکه و ابلاغ سیاست‌های تازه می‌تواند بازار را با تعادل روبرو کند.

صعود دسته جمعی قیمت‌ها/ سکه از ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان فراتر رفت

با این حال امروز افزایش قیمت سکه و ارز در کنار طلا نشان داد بازار عطشی سیری ناپذیر نسبت به خرید نشان می‌دهد. قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی امروز در بازار از دو میلیون و ۵۳۰ هزار تومان فراتر رفت. نیم سکه با فزایش ۱۵ هزار تومانی قیمت یک میلیون و ۲۱۷ هزار تومان فروش رفت.

صعود دسته جمعی قیمت‌ها/ سکه از ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان فراتر رفت


بر اساس این گزارش ربع سکه ۶۸۷ هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی نیز ۳۹۶ هزار تومان قیمت خورد. قیمت اغلب ارز‌ها نیز در بازار تهران رو به افزایش گذاشت. هر یورو ۸۱۱۳ تومان به فروش رسید. پوند انگلیس نیز ۹۲۷۸ تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۲۱۰۰ تومانی به ۲۱۲ هزار و ۷۷۰ تومان رسید.

صعود دسته جمعی قیمت‌ها/ سکه از ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان فراتر رفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود دسته‌جمعی قیمت‌ها/ سکه از ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..