تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد گسست نسلی میان تصمیم‌گیرندگان و دختران دهه هشتادی

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت که اکنون در مدارس با نسل دختران دهه هشتادی روبه‌رو هستیم و ...

به گزارش بولتن نیوز، فرحناز مینایی پور،مدیرکل امور زنان آموزش و پرورش  برنامه‌های ویژه آموزش و پرورش برای دختران دانش آموز را تشریح و اظهار کرد: قصد داریم امسال یک مطالعه عمیق روی دختران داشته و یک آسیب‌شناسی در حوزه دختران انجام دهیم.

فرحناز مينايي‌پور افزود: سعی می‌کنیم امکان یک گفت‌وگوی بین نسلی را فراهم کنیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حضور متخصصان رشته حقوق، جامعه‌شناسی، مطالعات زنان و ... دراین برنامه گفت: جلسه‌هايی را با حضور دختران دانش‌آموز و متخصصان اجتماعی برگزار می‌کنیم. قرار است دختران خواسته‌ها و مطالباتشان را در این جلسه‌ها بیان کنند. همچنین با اولیای دختران گفت‌وگوهایی را ترتیب خواهیم داد تا در نهایت به یک برنامه مطالعاتی واقع‌بینانه برسیم که بتوانیم در اختیار دانشگاه‌ها و مراجع تصمیم‌گیر بگذاریم و به فرآیند تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در حوزه دختران کمک کنیم.

مینایی‌پور ادامه داد: پس از برگزاری جلسه‌هاي کارشناسی در نهایت همایشی تحت عنوان «دختران امروز، نیازها و چالش‌ها» را برگزار می‌کنیم و از مقاله‌هاي رسیده نیز استفاده خواهیم کرد. تصور می‌کنم با انجام این گفت‌وگوها و احصای نیازهای دختران نسل جدید بتوانیم یک طرح مطالعاتی بنیادین علمی را به سرانجام برسانیم و در واقع تولید علم کنیم.

او افزود: در حوزه زنان کارهای مطالعاتی خوبی انجام شده اما در حوزه دختران کم کار شده است. دختران دهه ۸۰ دنیای کاملا متفاوت با ما دارند و کسی به دنیای آن‌ها نپرداخته است. ما دهه پنجاهی‌ها از دور برای دختران دهه هشتادی تصمیم می‌گیریم در حالی که واقعا همه نیازهای آنها را نمی‌شناسیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد گسست نسلی میان تصمیم‌گیرندگان و دختران دهه هشتادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..