تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یادواره «شهید کعبه میثاق با سرداران و شهدای مهریز»

برگزاری یادواره «شهید کعبه میثاق با سرداران و شهدای مهریز»

به گزارش ایکنا از یزد، دهمین یادواره یاد و خاطره شهید کعبه میثاق با سرداران و شهدای مهریز به مدت سه شب از یکشنبه 27 خردادماه آغاز و تا سه شنبه 29 خردادماه ادامه دارد.

محسن مروی نام، دبیر دهمین یادواره یاد و خاطره شهید کعبه میثاق با سرداران و شهدای مهریز در این خصوص اظهار کرد: بر این باوریم تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است و تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه .و ضرورت غیر قابل انکار است.

وی گفت: دهمین یادواره یاد و خاطره شهید کعبه میثاق با سرداران و شهدای مهریز بمدت سه شب از 27 لغایت سه شنبه 29 خردادماه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه هدایت، جنب مسجد آل احمد مهریز در حال برگزاریست.

مروی نام بیان کرد: همچنین در این مراسم میزبان خانواده شهید مدافع حرم شهید محسن حججی هستیم  و بیان خاطرات سرداران باقری و توکلی از دیگر برنامه های این یادواره شهدا خواهد بود.

دبیر دهمین یادواره یاد و خاطره شهید کعبه میثاق با سرداران و شهدای مهریز از همه عموم مردم استان و شهرستان مهریز و همچنین مسولان دعوت نمود تا در این یادواره و برنامه معنوی شرکت نمایند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یادواره «شهید کعبه میثاق با سرداران و شهدای مهریز»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..