تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثربخشی معنادار فعالیت فرهنگی جهاد دانشگاهی در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها

گروه معارف- رئیس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: اثربخشی فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی در مقایسه با موارد مشابه معنادار است.

 به گزارش ایکنا از مازندران، واحد عبدالهیان در دیدار با احمدحسین‌زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی مازندران با فعالیت در 4 حوزه آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اشتغال مشغول خدمت رسانی در استان است. 

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در بحث آموزشی در 6 شهر استان دارای مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت و مهارت محور با محوریت توانمندسازی کارکنان دولت و سایر شهروندان است، افزود:  مرکز آموزش عالی علمی کاربردی بابل نیز در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو پذیرش می‌کند.
رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی، انجام فعالیت های عالمانه فرهنگی با تمرکز بر جمعیت هدف دانشجوئی مدنظر قرار دارد، اظهار کرد: اثربخشی فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی در مقایسه با موارد مشابه معنادار است. 
وی با اشاره به رویکرد تخصصی جهاد دانشگاهی در حوزه اطلاع رسانی فرهنگی، دانشجوئی و تعلق خبرگزاری های ایسنا و ایکنا به جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا با تغییر رویکرد در کنار انعکاس اخبار منطقه، با ورود به دانشگاه‌ها، به دنبال بررسی عالمانه مباحث توسعه ای استان مازندران است. 
عبدالهیان با بیان اینکه به معنای واقعی کلمه به دنبال کسب نظرات افراد در حوزه های مختلف هستیم و آن را منعکس می کنیم،  تصریح کرد: در خبرگزاری ایکنا نیز فعالیت های قرآنی را پیگیری می کنیم. 
وی با اشاره به اینکه مرکز افکارسنجی ایسپا، جمع آوری و احصاء نظر مخاطبان در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را انجام می دهد، تصریح کرد: برگزاری مسابقه ملی مناظرات دانشجویی در دانشگاه‌ های مازندران یکی دیگر از فعالیت های جهاد دانشگاهی است که این استان را در میان استان های برتر کشور قرار داده است.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه در حوزه پژوهش نیز ظرفیت های مناسبی در مازندران وجود دارد و جهاد دانشگاهی در این زمینه به خوبی ورود کرده است، گفت: تولید جلبک، گردشگری زراعت، موضوع پسماند و محیط زیست، مطالعات آبزی پروری، بهینه سازی تولید و فرآوری محصولات باغی و کشاورزی از موضوعات مهمی است که جهاد دانشگاهی در دستور کار خود قرار داده  است که با وجود مراکز خدمات تخصصی و گروه های پژوهشی برنامه ریزی لازم جهت دستیابی به اهداف مورد نظر صورت گرفته است که در صورت حصول نتیجه، به اقتصاد منطقه کمک می کند. 
عبدالهیان با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال مطالعات قابل توجهی در جهاد دانشگاهی انجام گرفته است، اظهار کرد: اساس کار در حوزه اشتغال ترویجی است. 
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های جهاد دانشگاهی بسیار بالا و فراتر از چیزی است که عملیاتی شده است، افزود: جهاد دانشگاهی آمادگی دارد در مسائل مبتلابه استان و موضوعات بر زمین مانده استان ورود نماید تا به نتیجه برسانیم و از درآمد آن نیز استان بهره ببرد. 
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی مازندران در پایان با بیان اینکه پذیرش مسئولیت های فراسازمانی که سبب تسهیل توسعه استان می شود، همواره مدنظر است، به پذیرش  مسئولیت کارگروه مدیریت دانش و توسعه رسانه ای اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران توسط جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: این کارگروه یکی از فعال‌ترین کارگروه‌های اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران است که به زودی اقدامات قابل توجه و خروجی آن را شاهد خواهیم بود. 

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثربخشی معنادار فعالیت فرهنگی جهاد دانشگاهی در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..