تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود امکانات در ژیمناستیک آزاردهنده است


وی افزود: اگر بخواهیم وسایل استاندارد ژیمناستیک تهیه کنیم، حدود 5/1 میلیارد هزینه دارد. بودجه فدراسیون ژیمناستیک 5/2 میلیارد در سال بوده و این بودجه فقط 1 سالن ژیمناستیک را می‌تواند تجهیز کند.

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان با بیان اینکه در استان خراسان به دلیل نداشتن وسایل استاندارد نتوانسته‌ایم روند حرفه‌ای را پیش بگیریم، عنوان کرد: در 3 سال گذشته تنها سالن مجموعه ورزشی سجاد را توانستیم  با امکانات استاندارد تجهیز کنیم.

معماریان در خصوص ژیمناستیک در شهرستان‌ها ادامه داد: شهرستان‌های خراسان رضوی در حوزه ژیمناستیک فاقد امکانات هستند، در حال حاضر فدراسیون ژیمناستیک هم امکانات روز دنیا را ندارد، کمبود وسایل و امکانات باعث افت ژیمناستیک می‌شود. سالن سجاد جزء سالن‌های استاندارد و سالن تختی نیمه استاندارد است، 7 سالن دیگر متعلق به آموزش و پرورش و باقی سالن‌ها را باشگاه‌های ژیمناستیک تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به میزبانی مسابقات ژیمناستیک در خراسان بیان کرد: در سال‌های گذشته آماده‌سازی جسمانی برای ژیمناستیک‌کارها در مسابقات تیم ملی افتاده بود، 3 بار تعویض ریاست فدراسیون که باعث عقب افتادن برگزاری مسابقات شده بود و همچنین مهیا نبودن تجهیزات استاندارد در سالن‌ها از جمله دلایلی شد که تاکنون میزبانی مسابقات را در خراسان نداشته‌ایم.

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان، ضمن ابراز امیدواری در رابطه با میزبانی مسابقات ژیمناستیک خاطر نشان کرد: در 3 سال اخیر با خرید تجهیزات استاندارد ژیمناستیک و تجهیز سالن آماده میزبانی شده‌ایم و در آبان ماه امسال میزبانی مسابقات کشوری را عهده داریم، اما در زمینه ایروبیک تنها پیست استاندارد در تهران است و در این زمینه تا مهیا شدن پیست استاندارد ایروبیک نمی‌توانیم میزبانی بگیریم.

وی در ارتباط با توسعه ژیمناستیک خاطر نشان کرد: ژیمناستیک عمومی و توسعه آن را در برنامه داریم همچنین پروتکل همکاری با آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی داشته‌ایم تا استعدادیابی را پیگیری کنیم. قابل ذکر است 6700 نفر ژیمناست دختر و پسر داریم که در استان تمرین می‌کنند.

معماریان افزود: در باشگاه خصوصی خود توانسته‌ایم استعدادیابی کنیم که نتیجه آن فرستادن یکی از نوجوانان به تیم ملی است، در 4 سال گذشته مسابقات باشگاه‌های استان را داشته‌ایم که در شهریورماه با شرکت 700 نفر برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود امکانات در ژیمناستیک آزاردهنده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..