تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اجرای تحریم‌های ایران، تیم مشترک تشکیل دادند

روزنامه «هاآرتص» گزارش داده که رژیم صهیونیستی و آمریکا برای اجرای تحریم‌ها علیه ایران و «درس گرفتن از تجربیات قبلی»، یک تیم و کارگروه مشترک تشکیل دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در حالی که ادعاهای ضد ایرانی سران آمریکا و رژیم صهیونیستی هر روز بلندتر از قبل شنیده می‌شود، یک رسانه رژیم اشغالگر قدس از هم تیم شدن آنها برای اجرای تحریم‌های آتی علیه ایران خبر داد.

هاآرتص نوشت: «در یک نشانه از تغییر ۱۸۰ درجه‌ای سیاست آمریکا در قبال ایران تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ، آمریکا یک تیم مشترک با اسرائیل برای اجرای تحریم‌های اقتصادی علیه تهران تشکیل داده است».

بنا بر گزارش این رسانه صهیونیست، کمیته مشترک ایجاد شده بین آمریکا و این رژیم به منظور «درس گرفتن» از تجربیات دو طرف برای اجرای رژیم تحریم‌ها علیه ایران است؛ تحریم‌هایی که قرار است به دنبال خروج واشنگتن از برجام در فواصل زمانی ۱۸۰ و ۱۹۰ روزه اعمال شود.

توافق دو طرف برای ایجاد کمیته مذکور، در دیدار مقام‌های دو طرف آمریکایی و صهیونیست در واشنگتن حاصل شد؛ توافقی که «شای باباد» مدیرکل وزارت دارایی رژیم صهیونیستی و «اران نیتزان» وابسته اقتصادی این رژیم در واشنگتن انجام گرفت.

روزنامه صهیوینستی «هاآرتص» به زمان دقیق توافق برای تشکیل کمیته مشترک جهت اجرای تحریم‌های علیه ایران اشاره نکرد.

پیش از حصول به این توافق، سلسله دیدارهایی بین رئیس بخش بودجه وزارت دارایی رژیم صهیونیستی با مقام‌های آمریکایی در واشنگتن انجام شده بود.

هاآرتص مدعی است پیش از برجام، آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۳ یک کارگروه درباره نظارت بر پیشرفت تحریم‌ها علیه ایران تشکیل داده بودند و از نزدیک کار می‌کردند اما بعد از توافق هسته‌ای، بخش اعظم این همکاری‌ها کنار گذاشته شد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اجرای تحریم‌های ایران، تیم مشترک تشکیل دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..